Victoria Beckham, extindere în domeniul skincare
Victoria Beckham, prezentă zilele trecute la Vogue Fashion Festival (2019), a declarat că “în cursul săptămânii viitoare, urmează să lansez primul meu produs de îngrijire a pielii și, de asemenea, primul parfum va fi lansat în cursul anului 2020. Lucrez deja la el”. De altfel Victoria Beckham se concentrează în acest moment pe piața produselor cosmetice, ea anunțând și extinderea brandului “Victoria Beckham Beauty” cu noi linii de produse.
Această incursiune în lumea produselor de înfrumusețare, nu este de data recentă, vedeta renunțând la mai multe colaborări cu grupul Estée Lauder – înainte de a decide să lanseze propria ei marcă. “Am învățat mult din această experiență, dar, de asemenea, mi-am dat seama că, dacă vreau să lansez brandul de produse cosmetic anul viitor, va trebui să o fac singură”, a declarat dna. Beckham. Drept urmare, a început să clădească singură marca, produsul fiind poziționat încă de la început pe segmentul de lux, acesta fiind promovat cu o formula “curată”, publicitate transparentă și ca produs ecologic, datorită în primul rând consumului redus de materiale plastice și fără ambalaje exterioare. Din fericire, se pare că dna. Beckham a reuși să construiască o echipă puternică în jurul ei, experiența avută cu Estée Lauder dovedindu-se utilă în multe privințe, întâlnirea cu Sarah Creal – un talentat expert în dezvoltarea produselor de machiaj – fiind hotărâtoare, aceasta colaborând cu Victoria Beckham la două colecții capsulă lansate de grupul american. Acum, Sarah Creal este CEO-ul și Fondatorul mărcii “Victoria Beckham Beauty”, brandul de produse cosmetice care, în mod surprinzător, pare să fie centrul planurilor de viitor ale companiei, mai ales după lansarea noului brand prin intermediul Instagram. După acest început înoncjurator, V. Beckham face primii pași către produsele de îngrijire a pielii – marți, 19 noiembrie (n.red.) – odată cu lansarea primei crème de hidratare, dezvoltată împreună cu expertul Augustinus Bader și promovată prin hastag-ul #VBGlow pe rețelele de social media. “Am avut ocazia să colaborez cu Victoria la realizarea acestui produs de îngrijire. Este primul produs de acest fel, unul care protejează celule tenului înainte de aplicarea machiajului”, a menționat profesorul A. Bader pe Instagram. Noua cremă de față va fi disponibilă pentru o sumă de 240 Euro, extinderea gamei permițând companiei să-și crească marja de profit. Conform ultimelor date financiare, vânzările companiei au crescut cu circa 17% în cursul anului 2018, ajungând la 42,5 milioane Lire Sterline. Totodată anul 2018 a fost marcat și de pierderi cifrate la 10,2 milioane Lire Sterline – compania fiind condusă de Marie LeBlanc de Reynies (în calitate de CEO), după plecarea lui Paolo Riva. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.
0 comments