Burberry, stimulente pentru concediul de maternitate

Burberry a mai făcut un pas în oferirea unor pachete stimulative pentru angajați, prin introducerea unei noi politici globale în ce privește concediul de maternitate. Astfel, compania urmează să ofere tuturor angajaților un concediu de optesprezece săptămâni – cu plata integral a salariului – și posibilitatea de a lucra treizeci de ore pe săptămână (cu salariul integral) în primele patru săptămâni de la întoarcere.

Noua politică urmează să fie implementată din luna aprilie 2020 și se bazează pe angajamentele implementate deja de companie în ce privește maternitatea, paternitatea, adopția și concediul pentru sprijinirea partenerului, fiind creată “o abordare consistentă pentru toți angajații la nivel global care au lucrat în companie timp de cel puțin douăsprezece luni”. Desi este posibil să nu aibă un impact prea mare în unele țări – unde politica privind concediul de maternitate este deja generoasă – există țări unde impactul s-ar putea să fie unul foarte important. Efectul acestei politici face din Burberry un loc mult mai atractiv pentru angajați, cu joburi mult mai solicitate, fiind destul de important și din punct de vedere al PR-ului. Companiile de astăzi trebuie să câștige lupta pentru zona de PR, iar acest lucru poate fi observat în probleme precum sustenabilitatea, drepturile animalelor și modul cum âși tratează propriul personal. Consumatorul modern este dispus să boicoteze produsele unei companii sau să-și îndrepte afacerile către altă societate, în funcție de programele de etică profesională pe care le implementează o anumită companie. Comentând noua politică, Erica Bourne (Chief People Officer în cadrul Burberry) a spus: “Crearea unui mediu cu adevărat deschis și inlcuziv este foarte important pentru noi. Ne dorim ca toți oamenii să aibă cea mai bună experiență posibilă și să se simtă susținut pentru a avansa în carieră, mai ales în momentele speciale ale vieții. Credem că noua noastră politică (a concediului de maternitate, n.red.) va face o diferență semnificativă pentru mulți dintre colegii noștri din întreaga lume”. Burberry deține deja un record asupra politicilor de diversitate/incluziune prin aplicarea unor politici echilibrate în ce privește egalitatea în ocuparea posturile de conducere a companiei (femei/bărbați), femeile reprezentân în acest moment aproximativ două treimi din forța de muncă Burberry la nivel global. Mai multe detalii despre produsele mărcii sunt disponibile AICI.
0 comments