E-tailerul de lux 24S.com, prima colecție masculină

By , in Technology on . Tagged width: , , , , , , , ,
24S.com

După ce a sărbătorit recent doi de activitate, site-ul multibrand 24S.com – specializat în vânzarea online a produselor de lux și parte a grupului LVMH – va lansa o selecție de ținute vestimentare dedicate bărbaților, etichete precum Balenciaga, Fendi, Gucci, Off-White sau Acne Studios fiind programate pentru vânzare începând cu această toamna. De asemenea, vor fi prezente și ținute ce aparțin mărcilor Dior sau Celine, două etichete de modă care sse află în proprietatea gigantului bunurilor de lux LVMH.

24S.com
Captură Celine

Comentând această decizie, domnul Eric Goguey (Directorul General al companiei 24S.com) a declarat că: „Introducerea ținutelor vestimentare masculine face parte din planul nostru strategic de dezvoltare încă de când am lansat platforma, clienții noștrii fiind cei care le-au solicitat încă de la început. Această decizie este o evoluție naturală în cadrul business-ului nostru”. Totodată, Ian Rogers (Responsabil cu tehnologia digitală în cadrul grupului LVMH), a adăugat: „Compania 24S.com se angajează să ofere o gamă de produse și servicii de neegalat, prezentând clienților săi – din întreaga lume – cele mai bune produse. Pe măsură ce consumatorii evoluează, publicul masculin devine un element cheie în îndeplinirea acestui angajament”. Platforma de comerț electronic 24S.com, care și-a schimbat numele în cursul lunii mai, renunțând la titulatura de 24Sèvres cu care a fost lansat, nu este singurul e-tailer multibrand de lux care introduse ținutele vestimentare pentru bărbați. În luna martie, MyTheresa l-a angajat pe managerul austrilian Chris Kyvetos, acesta devenind primul său Director de Achiziții specializat pe segmentul masculin, platforma – deținută de grupul american Neiman Marcus – urmând să introducă noua colecție de bărbați în luna ianuarie 2020. Mai multe detalii sunt disponibile aici (LVMH).