Dr. Josef Reiter, despre modelul iX3 şi strategia BMW!
Dr. Josef Reiter (Director General BMW Group România) ne vorbește despre strategia constructorului BMW în perioada următoare. Marca BMW, alături de întreaga piaţă, trece în acest moment printr-o transformare majoră, odată cu extinderea gamei de modele electrificate. Printr-o serie de filme, Dr. Josef Reiter oferă clienţilor şi pasionaţilor mărcii o perspectivă unică, din interior, despre BMW iX3 şi evoluţia mărcii. Acestea sunt publicate pe canalele de comunicare BMW România, pe website şi în social media începând de astăzi, 1 aprilie.
Modelul iX3 marchează o transformare majoră în portofoliul constructorului german – o gamă mai flexibilă, dezvoltată conform filosofiei “Power of Choice”. Aceasta înseamnă că în viitor, pe aceeaşi linie de fabricaţie, sub aceeaşi caroserie, vor fi construite modele cu orice sistem de propulsie – motoare cu ardere internă, cu sistem mild-hybrid 48V, plug-in hybrid sau electric. Pe de-o parte, aceasta înseamnă că orice client poate să găsească soluţia potrivită pentru nevoile sale în portofoliul BMW. În acelaşi timp, “Power of Choice”, cu linii de fabricaţie flexibile, asigură că BMW Group se poate adapta la transformarea treptată a electrificării.
Dar obiectivul principal nu este electrificarea, ci asigurarea celui mai curat, mai verde automobil de pe piaţă. Dezvoltarea durabilă merge mult mai departe de a oferi un automobil cu emisii locale zero. BMW Group se preocupă atent de modul în care automobilele sunt fabricate, chiar şi dincolo de procesele proprii de producţie, până la procurarea materiei prime precum oţel, aluminiu, litiu sau cobalt, totul pentru a asigura un ciclu de viaţă cu adevărat durabil. În aceeaşi măsură, reciclarea şi reutilizarea materiei prime este o preocupare atentă. Dr. Josef Reiter a preluat funcţia de Director General BMW Group România la finalul anului 2019.
A venit în ţară cu o experienţă internaţională bogată. Înainte de venirea în România, Dr. Reiter a condus divizia globală BMW Group Web, cu responsabilitatea de a contura strategic platforma globală de comunicare on-line a companiei, asigurând transformarea acesteia de la un instrument informaţional şi de marketing către un punct de vânzare digital. Dr. Reiter a condus în trecut şi alte două pieţe din Europa Centrală şi de Sud-Est: Slovacia şi Republica Cehă. Totodată, are o vastă experienţă IT, sales şi marketing, ocupând poziţii diferite în cadrul BMW Austria, BMW Group în München şi la BMW Group Coreea de Sud.
Dr. Josef Reiter: “Astăzi e o zi bună! Tocmai am luat primul contact cu noul BMW iX3, care a ajuns în România. Este cel mai recent produs al gamei şi motivaţia perfectă pentru mine să explic de ce acest produs este mai mult decât un automobil electric. Demonstrează angajamentul nostru pentru viitor. Sigur că cea mai memorabilă prezenţă a noastră în segmentul electric este de când am demarat electrificarea cu i3. Peste 200.000 de clienţi se bucură în fiecare zi de această maşină fantastică. Modelul iX3 va începe noul capitol în extinderea electrificării, cu iX şi i4 care vor veni pe piaţă tot în 2021. Detalii BMW Group România AICI.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI
0 comments