BMW publică Raport Integrat de companie!
BMW Group se lansează într-un nou capitol în raportare: în premieră, va combina Raportul Anual şi Raportul de Valoare Durabilă pentru anul de raportare 2020 într-un singur Raport Integrat BMW Group. După ce Consiliul de Administraţie a redefinit obiectivele centrale de dezvoltare durabilă ale companiei în 2020, raportarea integrată marchează următorul pas firesc, mulţumită managementului integrat al companiei.
De acum înainte, Raportul Integrat va fi publicat pentru a coincide cu Conferinţa Anuală BMW Group, prezentând performanţele economice ale companiei, precum şi contribuţia sa la mediu şi societate. Dr. Nicolas Peter, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru finanţe: “Raportul BMW Group 2020 arată că modelul nostru de business şi dezvoltarea durabilă nu pot fi separate. Gestionăm BMW Group în funcţie de parametrii financiari şi nefinanciari şi îi raportăm în mod transparent în fiecare an. Ca producător premium, căutăm să oferim un bun exemplu pentru industrie şi să ne asumăm responsabilitatea”.
Mai multe știri lifestyle AICI
Până acum, BMW Group a îndeplinit deja câteva etape-cheie pe drumul către obiectivele sale de dezvoltare durabilă. De anul trecut, toate fabricile BMW Group din întreaga lume îşi obţin 100% din energia electrică din surse regenerabile. De asemenea, compania a îndeplinit un obiectiv-cheie de diversitate în 2020: procentul de femei din conducerea mărcii se ridică în prezent la 17,8% şi, prin urmare, este peste intervalul propus de 15-17%. În iulie 2020, BMW Group şi-a stabilit noi obiective ambiţioase de reducere a CO2 până în 2030 – extinse de-a lungul întregului ciclu de viaţă: de la aprovizionare și producţie, până la sfârşitul fazei de utilizare.
Obiectivul este de a reduce emisiile de CO2/automobil cu cel puţin o treime pe întreaga gamă. Pentru flota de peste 2,5 milioane de automobile produse de constructorul german în 2019, aceasta corespunde unei reduceri de peste 40 de milioane de tone de CO2 pe parcursul ciclului lor de viaţă până în 2030. După ce a redus deja emisiile de CO2 per automobil produs cu peste 78% din 2006, BMW Group îşi propune acum ca până în 2030 să-şi reducă emisiile (Scope 1 + 2) cu încă 80% faţă de nivelul din 2019. Obiectivul este reducerea emisiilor de CO2 în timpul fazei de utilizare a automobilului, comparativ cu 2019, cu peste 40% per kilometru parcurs până în 2030.
Mai multe știri auto AICI
BMW Group este primul producător auto care a stabilit obiective concrete de CO2 pentru lanţul său de aprovizionare. Obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 per automobil cu cel puţin 20% faţă de nivelul din 2019. Unul dintre modurile prin care constructorul realizează acest lucru este de a face amprenta de carbon un criteriu de decizie în procesele sale de atribuire a contractului. Obiectivele de CO2 ale constructorului german au fost validate de către Iniţiativa Obiectivelor Bazate pe Ştiinţă (SBTI). Aceasta confirmă faptul că obiectivele constructorului contribuie la realizarea obiectivelor Acordului de Climă de la Paris.. Detalii BMW Group AICI.
0 comments