Tom Holland, din Spider-Man, ambasador global Prada Beauty

Holland

Actorul britanic Tom Holland prezintă noul parfum masculin Prada Paradigme. Unul despre care brandul de lux a declarat că a revoluționat producția tradițională de parfumuri pentru a oferi „o perspectivă revigorantă asupra masculinității”.

Prada Beauty l-a ales pe starul din Spider-Man, Tom Holland, în funcția de ambasador global pentru cea mai mare lansare de parfumuri pentru bărbați de până acum, în cadrul căreia își propune să revoluționeze categoria. Actorul britanic este imaginea noului parfum Prada Paradigme al mărcii licențiate de L’Oréal , care își propune să prezinte o schimbare mai amplă în modul în care bărbații se exprimă prin parfum, cu o formulă ce a răsturnat complet procesul tradițional de fabricare a coloniei.

Prin campania pentru Paradigme, Holland invită bărbații să exploreze diferite modalități de a-și exprima identitatea

Sloganul campaniei – „Ce-ar fi dacă ar exista o altă cale?” – invită, de asemenea, bărbații să exploreze diferite modalități de a-și exprima identitățile multidimensionale într-o lume „complexă”, surprinzând acest spirit al provocării convențiilor. Yann Andrea, președintele global al mărcii Prada Beauty, a declarat pentru Cosmetics Business că Olanda a fost „alegerea perfectă” pentru a transmite mesajul Prada Paradigme.

„Pentru această lansare, a fost crucial să găsim un ambasador care nu doar să întruchipeze valorile Prada, ci să reprezinte și acest concept de «schimbare de paradigmă» pe care îl explorăm cu parfumul”, a declarat Andrea. „Dincolo de talentul său incontestabil, căldura autentică, natura abordabilă și încrederea tăcută a lui [Tom] rezonează cu un public global, oferind o perspectivă revigorantă asupra masculinității care se adresează bărbaților din generații întregi.”

Schimbare de macaz privind publicitatea

„Un lucru pe care l-am observat în ultimii ani este o oboseală crescândă, în special în rândul generațiilor mai tinere, față de publicitatea tradițională la parfumuri, mai ales în segmentul masculin, care se bazează adesea pe imagini previzibile, precum bărbatul alfa sau seducătorul.” „Cu Prada Paradigme, ne-am provocat să reinventăm narațiunea și modul în care comunicăm, creând ceva mai captivant și mai atrăgător.”

„Când am început să lucrăm la acest parfum, ceea ce ne-a frapat a fost faptul că mulți tineri de astăzi se simt prinși între două modele stereotipe de masculinitate.” „O masculinitate blândă și vulnerabilă, pe de o parte, și presiunea neobosită de a reuși și de a fi dorit ca un bărbat «puternic», pe de altă parte.”

Ce spune Holland

„Lucrez cu Prada de ani de zile și continui să optez pentru hainele lor pe covorul roșu – un mediu care de obicei mă face să mă simt inconfortabil, iar Prada [nu a] încetat niciodată să mă insufle încredere atunci când ies afară”, a spus el într-un interviu exclusiv. „Am simțit instantaneu același lucru prima dată când am descoperit Prada Paradigme.”

„Dar am rezonat cu adevărat și cu ideea «ce-ar fi dacă ar exista o altă cale»”, a continuat el. „Ca tineri, trăim într-o lume care se schimbă rapid zi de zi, iar gândul despre ce-ar fi dacă ar exista o altă cale este o modalitate excelentă pentru noi de a aborda provocări noi și diferite. Promovează ideea că schimbarea este bună atâta timp cât este în bine.”