Tapestry, construcția mărcilor se realizează în jurul creativității
Tapestry se descrie drept o casă globală pentru mai multe mărci, fiecare afacere fiind împuternicită să-și dezvolte propria identitate. Într-adevăr, din moment ce Coach Inc. s-a reimaginat sub umbrela Tapestry, suma grupului american s-a dovedit a fi cu mult mai mare decât fiecare dintre părțile sale. Coach, care reprezintă aproximativ 70% din vânzările companiei, a petrecut ultimii cinci ani în construirea unei idei creative și comerciale, în primul rând datorită impactului modernizării sub bagheta lui Stuart Vevers (Creative Director) și a extinderii cu noi linii de producție.
De asemenea, sub umbrela grupului Tapestry regăsim alte două mărci – Stuart Weitzman și Kate Spade New York – aceasta din urmă lansând și primele produse concepute de Nicola Glass (noul Creative Director al mărcii) în luna ianuarie. Ca lider creativ în America de Nord, compania sărbătorește și promovează libertatea de expresie, necondiționată de tradițiile și convențiile instituționale europene. Drept urmare, compania încadrează valoarea mărcilor sale nu prin trecutul brandurilor, ci prin calitatea „intrărilor” creative. Pentru a susține această abordare, compania Tapestry a dezvoltat o cultură bazată pe convingerea că oricine, de oriunde, poate avea cea mai bună idee și, cu multă muncă și dedicare, orice poate fi posibil. Captarea acestor oportunități unice, mai ales în cariera creativă din segmentul de modă și accesorii, constituie un punct relevant în ce privește estetica în New York City și, printr-o nouă serie lansată de site-ul specializat Business of Fashion, să aflați despre ce înseamnă cultura organizațională dezvoltată de grupul Tapestry. Ca un prim pas al acestei serii, vă invităm să citiți un interviu cu domnul Victor Luis (Chief Executive în cadrul companiei Tapestry), pentru a afla de ce creativitatea este esențială pentru succesul comercial al grupului și de ce inclusiunea este parte fundamentală a culturii companiei în evoluția pe termen lung a grupului. Interviul poate fi citit aici (Business of Fashion).
0 comments