Ralph Lauren a lansat abonamentul de închiriere!

By , in Industry on . Tagged width: , , , , ,

Ralph Lauren a lansat serviciul The Lauren Look, mizând pe schimbarea comportamentului consumatorilor, o primă inițiativă a companiei de închiriere a articolelor de îmbrăcăminte. Potrivit companiei, The Lauren Look este primul serviciu complet introdus de o companie din segmentul de lux. Serviciul își propune să fie un canal prin care clienții pot experimenta și interacționa cu eticheta de modă, înainte de a se decide să cumpere anumite piese vestimentare.

Ralph Lauren (The Lauren Look)

Cu abonamente care pleacă de la 125 dolari/lună, clienții pot accesa o gamă diversificată de ținute Ralph Lauren, inclusive rochii, pantaloni sau bluze. De asemenea, abonații își pot organiza propriul dressing – cu ajutorul stiliștilor companiei – și chiar să probeze în avans ținute din noile colecții ale mărcii. După efectuarea probelor, aceștia pot alege să le trimită înapoi, să le înlocuiască sau să le cumpere la prețuri competitive. “Consumatorii de astăzi au o abordare diferită în c eprivește experiementarea mărcilor și construcția propriului dressing”, explică Patrice Louvet (Președinte și CEO al mărcii Ralph Lauren).

Mai multe știri lifestyle AICI

“Dressing-ul viitorului va include o combinație de modele sezoniere, piese personalizate și ținute de bază, alături de îmbrăcăminte pre-owned sau închiriată”, completează P. Louvet Pe lângă adaptarea la relația mai fluidă – care se stabilește în acest moment între consumatori și dressing-ul lor – The Lauren Look va servi și ca oportunitate pentru companie de a genera feedback din partea clienților asupra noilor colecții, precum și o mai bună înțelegere a pieței. Mai mult, inițiativa oferă mărcii un canal prin care să răspundă preocupărilor crescânde ale consumatorilor în ce privește consumul excesiv din domeniul modei.

Ralph Lauren Serviciu The Lauren Look

“The Lauren Look ne permite să explorăm un model de business cu totul nou, valorificând accentul în creștere asupra partajării și, mai ales, să revoluționăm modul în care privim consumul de modă”, a spus David Lauren (Director Inovație și Branding al etichetei de modă). “Lansarea serviciului The Lauren Look – cel mai accesibil brand al nostru – este o dovadă a creșterii pe care o vedem în acest segment și ne va ajuta să anticipăm mult mai bine evoluția nevoilor clienților noștri și a modului cum aceștia își construiesc propriul dressing”. Este practic o mișcare pentru reducerea risipei și creșterea sustenabilității modei.

Mai multe știri auto AICI

onform mărcii, ținutele care își vor atinge limita de închiriere vor fi donate către Delivering Good, o organizație non-profit care oferă haine noi și second-hand persoanelor cu venituri foarte mici. De altfel, segmentul închirierilor de modă a crescut într-un ritm rapid în ultimii ani, platforme precum Rent the Runaway, Stitch Fix sau le Tote crescând rapid pe o piață din ce în ce mai profitabilă. Cu toate acestea, lansarea The Lauren Look marchează intrarea pe acest segment a primei etichete de lux, în încercarea de a revendica o cotă de piață substanțială, timpul fiind cel care oferă răspunsuri. Detalii The Lauren Look AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI