Millennials conduc cererea de produse personalizate

By , in Reports on . Tagged width: , , , , , , , ,
Millennials

Conform unui nou stuiu – realizat de National Retail Federation (NRF) si GfK – 66% din generația millennials din Statele Unite sunt mai loiale mărcilor care le permit să contribuie, să modeleze produsele și serviciile pe care le pot cumpăra, chiar dacă ei sunt mult mai atenți la protejarea datelor lor personale – personalizarea fiind destul de departe de obiectivele lor.

Millennials

Denumit “Decoding the Personalization Paradox”, raportul subliniază că, datorită progreselor în analiza datelor, mulți dintre retailer sunt acum în situația în care încearcă sî ofere produse și servicii din ce în ce mai personalizate către baza de clienți din ce în ce mai largi. În acest context, National Retail Federation (NRF) si GfK au prezentat câteva tendințe cheie de care ar fi trebui să fie conștiente companiile care încearcă să implementeze personalizarea la scară (mare, n.red.). de exemplu, în timp ce millennials continua să fie din ce în ce mai interesante de personalizare, 66% dintre cei chestionați în acest demers au spus că le place atunci când un site ține evidența vizitelor sale și le recomandă produse sau servicii, în timp ce 48% dintre consumatori au declarat că a fost foarte important gestionarea active a identitații lor online, îngrijorarea cu privier la încălcarea datelor fiind aproape dublată în ultimii zece ani. În urma acestor constatări, NRF și GfK au ajuns la concluzia că, “consumatorii sunt din ce în ce mai deschiși la schimbul de informții personale cu mărcile, dacă există un beneficiu clar, precum recomandările legate strâns de nevoile lor”, dar avertizează “că încălcările utilizării datelor și amenințările la adresa securității personale devin din ce în ce mai obișnuite, mărcile trebuind să asigure că ei sunt protejați în mod adecvat”. Potrivit raportului, o modalitate prin care mărcile pot ajuta la liniștea clienților este aceea prin care le pot facilita alegerea informațiilor pe care le doresc. Cu toate acestea, în timp ce scepticismul la adresa noilor tehnologii crește, raportul sugerează că, combinarea tehnologiei cu o abordare mult mai umană, completând un serviciu de clienți AI ce oferă capacitatea de a vorbi cu o persoană reală, în cazul în care clienții vor avea întrebări suplimentare.

Millennials

De asemenea, companiile trebuie să știe care sunt valorile clienților lor pentru a putea adapta eficient produsele și serviciile la nevoile lor. Atât consumatorii Gen-Z, cât și millennials au suținut puternic declarații precum “Cumpăr produse sau servicii care apelează la valorile mele” și “Am evitat o anumită marcă sau magazine în ultima lună, deoarece nu sunt acord cu valorile companiei”. Aceste aspect sunt surprinzătoare, întrucât preocupările cumpărătorilor mai tineri cu privier la mediu și problemele sociale sunt bine documentate, dar brandurile nu ar trebui să creadă că pot să plătească pur și simplu pentru un astfel de angajament. Într-adevăr, autenticitatea rămâne un element important pentru conectarea cu clienții, clasându-se ca a treia cea mai important valoare dintre cele chestionate de companiile NRF și GfK. De asemenea, alături de problemele de mediu și sociale, este important ca mărcile să recunoască modul în care valorile millennials se schimbă în ce privește percepția lor de sine. Astfel, 47% dintre cumpărătorii chestionați au declarat că nu s-au simțit constrânși de așteptările sociale legate de vârsta sau sexul lor, în timp ce “a fi fidel pentru mine” este o definiție de bază din ce în ce mai populară a succesului personal. Cu toate acestea, valorile consumatorilor nu se schimbă însă, stilul lor de viață este tot mai agitat, 54% dintre respondenți au declarant că resimt stres sau tensiune cel puțin de câteva ori pe săptămână, în timp ce “caut mereu modalități de a simplifica viața mea” fiind a opta cea mai popular atitudine a consumatorilor. Raportul sugerează că această situație prezintă, de fapt, o oportunitate interesantă pentru mărcile care pot valorifica cu succes datele clienților, oferind consumatorilor o experiență de cumpărare mult mai simplificată prin listarea de produse personalizate. Sursă – NRF/GfK/Vogue Business.