Mango, linie dedicată femeilor cu mastectomie!

By , in Reports on . Tagged width: , , , , ,

Mango a decis să ofere femeilor supuse unei mastectomii mamare o linie specială, compusă din sutiene și costume de baie. Astfel, marca spaniolă a răspuns unei provocări lansate de organizația Teta & Teta anul trecut, scopulo fiind acela de a crea o versiune nouă pentru modelul de sutien Lola și de a oferi mai multe opțiuni femeilor care au suferit o operație de mastectomie.

Mango (campanie teta & teta)

“În fiecare an, numeroase femei suferă o operație de mastectomie”, se menționează într-un material video difuzat de organizația spaniolă, clipul a devenind viral pe rețelele sociale la finalul anului trecut. Conform unor date publicate de Spanish Society of Plastic Restorative & Aesthetic Surgery, peste 64% din czaurile de cancer mamar au ca rezultat o mastectomie și doar 30% dintre femei optează pentru o reconstrucție a sânilor. “Prima dată când am intrat într-un magazine de lenjerie, m-am simțit tristă”, “nu mai aparții societății” sau “eu nu vreau să mă prefac, eu nu mai sunt așa”, sunt doar câteva dintre comentariile selectate de organizația spaniolă, ceea ce a condus la ideea că trebuia făcut ceva și în acest sens.

Mai multe știri lifestyle AICI

O notă transmisă marilor nume din industria modei, mesajul fiind acela de a dezvolta și distribui modele de sutiene adaptate femeilor cu o astfel de problem – toate fiind marcate cu hashtag-ul #massujetadorescomolola (mai multe sutiene asemănătoare cu modelul Lola). După succesul campaniei, numeroase mărci au decis să răspundă apelului, amintind aici de Oysho, C&A sau Mango. În ce privește Mango, aceasta a răspuns rapid cu o colecție-capsulă formată din trei sutiene, două costume de baie și un bikini, ușor de purtat și adaptate persoanelor care au suferit o operație de mastectomies au care poartă o proteză. Întreaga colecție poate fi cumpărată online și este disponibilă în dimensiunile S – XXXL.

Mango (linie specială de sutiene)

Scopul proiectului a fost acela de “a crea un produs accesibil, deoarece prețul acestui tip de lenjerie este în general unul foarte ridicat”, conform celor menționate de reprezentanții mărcii spaniole într-un comunicat de presă. “Clienții noștri constituie pentru noi o prioritate”, adaugă și Justi Ruano (Creative Director-ul etichetei de modă Mango). “Ascultându-i, am încercat să oferim cât mai rapid soluții, adaptând un produs deja existent la nevoile speciale ale acestora”, completează responsabilul de design al mărcii. În fine, compania a decis să doneze toate profiturile obținute din vânzarea acestor piese vestimenatre organizației Teta & Teta, cu scopul de a face cunoscut publicului această problem medical. Detalii Mango AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI