LVMH numește noi directori adjuncți

Grupul LVMH a anunțat la inceputul săptămânii numirea a doi noi directori adjuncți la mărcile Louis Vuitton și Dior. Astfel, Frédéric Arnault îl succede lui Damien-Betrand în funcția de CEO al Loro-Piana, acesta urmând să devine director-adjunct la Louis-Vuitton.

Mutările îl au în vedere și pe Pierre-Emmanuel Angeloglou, acesta fiind numit în funcșia de CEO al Christian-Dior-Couture. Pentru a întări management-ul celei mai mari mărci din grup, Damien Bertrand a fost numir director-executiv la Louis Vuitton. Damien va fi succedat de Frédéric Arnault, în prezent CEO al LVMH Watches, care cuprinde mărcile TAG-Heuer, Hublot și Zenith. El urmează să se alăture mărcii Loro Piana pe 26 martie.
Numirile
Conform reprezentanților grupului, între numirile oficiale și preluarea postului vor exista perioade de tranziție. Trio-ul de numiri subliniază modul în care gigantul francez de lux prefer să-și promoveze talentele din intriorul grupului. Bertrand, care a lucrat la Christian Dior Couture între 2016 și 2021, se va reuni cu Pietro Beccari. Acesta din urmă a condus Dior (în calitate de Președinte) și Louis Vuitton (CEO-ul mărcii din 2023).

Pierre-Emmanuel Angeloglou, fost director-executiv L’Oréal, s-a alăturat mărcii Louis Vuitton în anul 2019, ulterior fiind numit Vicepreședinte. El se alătură lui Delphine Arnault, care a părăsit Louis Vuitton pentru a deveni CEO & Președinte al Christian-Dior-Couture (2023). Comentând numirile, Bernard Arnault a spus: “Dezirabilitatea mărcilor din grupul nostru este alimentată de lideri dedicați, vizionari și pasionați”.
Viziunea
“Cele trei nominalizări reflect capacitatea grupului LVMH de a crea cariere. Viziunea lui Damien, Frédéric și Pierre-Emmanuel, spiritul antreprenorial și creativitatea vor fi atuuri în dezvoltarea noastră”, completează Bernard Arnault. Una dintre cele mai discrete afaceri ale grupului, Loro Piana, nu are un director de creație. De asemenea, marca italiană nu organizează prezentări d emodă sau colaborări cu diferite case de modă.

Cu toate acestea, marca a devenit al treilea business ca mărime din cadrul diviziei de-modă și articole de-piele a grupului. Sursele consultate de publicația online WWD estimează că marca generează venituri de circa 2,5 miliarde Euro/anual. La momentul cumpărării, Antoine Arnault a devenit prețedintele mărcii, conducând integrarea acesteia în grup. Sosit în 2021 în grup, Damien Bertrand s-a concentrat pe creșterea mărcii.
Surse consultate: WWD & LVMH.
0 comments