Louis Vuitton își rafinează strategia operațională în Dubai

By , in Business Companii Lifestyle Retail Style on . Tagged width: , , , ,
Vuitton

Brandul de lux Louis Vuitton devine primul retailer important care se alătură programului One Freezone Passport din Dubai.

Determinat să își sporească și mai mult atractivitatea economică, Dubaiul face un nou pas înainte odată cu lansarea de către Consiliul Zonelor Libere din Dubai a Pașaportului Unic pentru Zone Libere, un sistem care autorizează companiile să opereze în mai multe zone libere cu o singură licență. O strategie concepută pentru a atrage grupuri internaționale. Louis Vuitton este primul jucător care beneficiază.

Louis Vuitton, primul beneficiar al strategiei din Dubai

Deja stabilită în Zona Liberă Jebel Ali pentru operațiunile sale logistice, casa de modă franceză a reușit să deschidă un birou în Zona Liberă Dubai World Trade Centre fără nicio procedură administrativă suplimentară. Toate acestea în doar cinci zile. Această flexibilitate este menită să reflecte dorința emiratului de a simplifica mediul de afaceri pentru brandurile majore, consolidându-și în același timp statutul de hub regional.

Dincolo de economisirea timpului, această inițiativă contribuie la reducerea costurilor asociate cu acumularea de licențe și facilitează operațiunile încrucișate într-un ecosistem fragmentat în peste 40 de zone libere. Acest proiect face parte din Agenda Economică D33 de la Dubai, care își propune să dubleze PIB-ul țării până în 2033, în special prin atragerea a aproximativ 175 de miliarde de euro în investiții internaționale.