Lensa inaugurează un nou showroom în Pitești!

By , in Industry on . Tagged width: , , , , , ,

Lensa inaugurează pe 18 martie, la Pitești, cel de-al nouălea showroom al mărcii, deschiderea fiind parte a planului de expansiune în România pentru anul 2021. Showroom-ul Lensa din Pitești are o suprafață de 175 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact. Aici, argeșenii vor primi consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc pentru a se proteja de soare vara aceasta.

Lensa (produse showroom Pitesti)

Conform lui Daniel Crăciun (CEO & Founder Lensa), “Magazinul de optică din Pitești este cea de-a doua investiție offline realizată de Lensa.ro pentru anul 2021, după cea realizată la Galați. Vor urma șase noi investiții în orașe importante, întrucât, în această perioadă dificilă, prioritatea noastră este important să încurajăm crearea de noi locuri de muncă. Unul din trei români nu este conștient că are probleme de vedere, mult sub media europeană, și credem că este datoria noastră, ca lider în categoria de optică omnichannel, să lucrăm pentru a schimba această statistică și să le oferim clienților noștri soluțiile și produsele de eyewear potrivite pentru ei”.

Mai multe știri lifestyle AICI

Magazinul de optică din Pitești – situat în zona pietonală din centrul orașului Pitești, pe strada Victoriei nr. 2, complex Fortuna – expune produse ale unor mărci de prestigiu, precum Ray-Ban, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce & Gabbana sau Polaroid. De asemenea, gama de lentile de vedere și de contact este și ea completă, aici regăsind toți furnizorii importanți din portofoliu: Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon. “Am analizat cererea de pe piața locală și am hotărât să extindem rețeaua cu un nou showroom. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experiență inedită, iar clienții pot proba produsele și pot primi consultanță de specialitate”, adaugă D. Crăciun.

Lensa (detaliu showroom Pitești)

În magazinele Lensa, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate, dar și de tipul de viciu de refracție. Brandul de optică își propune să pună la dispoziția clienților un concept aparte, prin intermediul showroom-urilor sale, și să ofere într-un cadru elegant o gamă largă de servicii, de la consultații optometrice, până la consultanță specializată pentru adaptare la lentilele de contact, recomandări pentru ochelari de vedere, de soare și lentile de contact, facilitând concomitent accesul la un portofoliu larg de produse de la cei mai mari furnizori mondiali, disponibile atât pe Lensa.ro, cât și în magazinele offline. Detalii Lensa AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI