KGM lansează modelul Aktyon sub noul său nume

La mjlocul săptămânii trecute, la invitația reprezentanților KGM – AutoWallis Group – am avut posibilitatea să descoperim noul model Aktyon. Totodată, am fost informați că emblematica marcă SsangYong și-a schimbat oficial numele, marcând un moment-important în istoria de 70-ani.

Transformarea aduce o nouă identitate de marcă la nivel global și pe cele nouă piețe unde activează AutoWallis Group. O schimbare care reflect valorile de bază ale KGM: modernitate, calitate și orientare către nevoile clienților. Cotată la bursa din Budapesta, AutoWallis Group are o experiență de aproape 30 de ani ca importator auto independent. Prezent în 16 țări, grupul oferă numeroase soluții în segmentul industriei auto.
Transformarea
Odată cu achiziția mărcii SsangYong, conglomeratul sud-coreean a primit numele de KGM. Această achiziție a permis realizarea unui mix ideal format din moștenirea din segmentul SUV-urilor și soluțiile avansate de mobilitate. Aici sunt incluse domenii precum electrificarea sau tehnologiile de conducere autonomă. Totodată, brand-ul a fost menținut competitiv într-un peisaj auto aflat într-o continua schimbari la nivel global.

Rebranding-ul include o transformare vizuală completă, menită să creeze o identitate de marcă modernă și unitară pentru KGM. Deși SsangYong adoptă un nume și identitate nouă, el păstrează logo-ul consacrat cu cei doi dragoni. Un simbol al istoriei sale și o legatură între trecut și viitorul ambițios. “Rebranding-ul este un pas major pentru noi și suntem mândri de soluțiile creative la nivel local”, a spus Patrik Horváth.
Primul model
După cum menționam la inceputul articolului, miercuri (5-martie), odată cu anunțarea rebranding-ului, a fost prezentat și noul model Aktyon. Considerat un SUV urban dinamic, Aktyon dispune de design inspirat din coupé-uri, modelul reflectă filozofia KGM – “Powered by Toughness”. Astfel, exteriorul sportiv combină eleganța cu funcționalitatea robustă. Totodată, interiorul versatil oferă spațiu generos și adaptabil vieții moderne.

Cele două linii de design sunt completate de inovații moderne, vehiculul beneficiind de dotări care prioritizează funcționalitatea și confortul. Prezență impunătoare, modelul condus de noi era dotat cu un motor pe benzină (1,5 GDI-Turbo) cu 163 CP. “Începând cu Trim. I, noua identitate de marcă va fi vizibilă la nivelul rețelei de dealeri. Suntem încrezători că vom obține rezultate vizibile”, a spus Alexandru Budeanu (Country Manager).
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.
0 comments