Jannik Sinner, Ralph Lauren și Rolex au generat cea mai mare valoare media la Wimbledon

Conform datelor de la Launchmetrics, compania de cercetare și analiză a datelor pentru modă, lux și frumusețe, turneul de tenis de la Wimbledon a avut un impact media de 1,1 miliarde de dolari. Cifra reprezintă o creștere de 23% față de campionatele de anul trecut.
Ralph Lauren, furnizorul oficial al turneului de la Wimbledon din 2006, s-a clasat în fruntea listei cu cea mai mare valoare media dintre toate mărcile prezente – 22,5 milioane de dolari – o creștere de 20% față de anul precedent. Marca americană a găzduit prânzuri în suita sa și a îmbrăcat vedete, de la Andrew Garfield la Monica Barbaro și Olivia Rodrigo, pe parcursul celor două săptămâni ale turneului.
Kate Middleton, impact media de 36 de milioane de dolari la Wimbledon
Kate Middleton a fost și ea inclusă în lista de mai jos. Prezența sa la Wimbledon a generat o valoare a impactului media de 36 de milioane de dolari. Numai rochia sa personalizată, intitulată „Autoportret”, a avut o valoare a impactului media de 918.000 de dolari, sporind prezența mărcii cu 17% în comparație cu datele din aceeași perioadă a anului trecut.
Sinner, impact masiv pe rețelele sociale
Jannik Sinner, jucătorul italian de tenis care ocupă primul loc în lume și care a câștigat titlul la simplu masculin, a fost, de asemenea, un câștigător în afara terenului. El a generat un impact media total de 9,1 milioane de dolari. Aproximativ 4,7 milioane de dolari au provenit de la Rolex, după ce a ridicat trofeul de la Wimbledon purtând ceasul Cosmograph Daytona al mărcii. Aproximativ 4,4 milioane de dolari au provenit de la Nike, pentru care este ambasador din 2019.
Potrivit Launchmetrics, postarea lui Sinner pe Instagram, în care ținea trofeul de la Wimbledon, a fost cea mai performantă plasare generală a turneului. Singura sa postare, în care a etichetat Rolex și Nike, a generat un impact media de 1,4 milioane de dolari și a acumulat 1,8 milioane de aprecieri până acum.
Gucci a profitat de asocierea cu campionul
Vedeta tenisului este, de asemenea, ambasador Gucci și, pe tot parcursul turneului, și-a purtat geanta Gucci pe terenul cu iarbă, generând o valoare a impactului media de 525.000 de dolari. Într-un alt raport, de la WeArisma, o companie de analiză a influencerilor, Gucci s-a clasat pe locul patru pentru valoarea media câștigată, aducând 571.300 de dolari.
Brandul italian a rămas discret cu activările sale din timpul Campionatelor de la Wimbledon din 2025, dar în perioada premergătoare evenimentului sportiv, Gucci a găzduit o cină cu Sinner, la care au participat Paul Mescal, Erin Doherty, Fionn O’Shea, Joe Keery, Naomi Ackie și George MacKay. Magazinul Gucci de pe New Bond Street și-a schimbat vitrina într-o temă de tenis pentru a-și prezenta linia de tenis, care include o colaborare cu brandul american de rachete de tenis Head.
0 comments