Hermès își menține creșterea în trimestrul trei
În ciuda unui sector de lux aflat în dificultate, eticheta de lux Hermès își menține trend-ul ascendent al vânzărilor. Conform unui comunicat de presă, marca a anunțat o creștere de 11,3% pe parcursul trimestrului al treilea din 2024.
Eticheta Hermès a părut ca un outsider față de tendința descendentă care afectează majoritatea producătorilor de bunuri de lux. Joi, 24 octombrie, marca a anunțat performanțe positive pentru trimestrul al treile 2024. Conform unui comunicat de presă, producătorul emblematicelor genți Birkin și Kelly a anunțat o creștere a vânzărilor de 11,3%. Dificultățile de pe piața chineză de lux a afectat doar parțial gigantul francez.
Obiectivele
Poziționarea în segmentul ultra-luxury a permis mărcii să-și concentreze obiectivele de vânzări asupra unui grup de elită de cumpărători. Acest grup beneficiează de putere de cumpărare stabilă, în ciuda turbulențelor din economia globală. “Datorită singularității modelului său de business, Hermès continuă investițiile pe termen lung”, a spus Axel Dumas (Președinte). Grupul a înregistrat vânzări de 3,7 miliarde în trimestrul trei.
Acest fapt se datorează în primul rând unor piețe foarte performante, precum Japonia (+23%) și Europa (+18%), cu excepția Franței. Spre surprinderea tuturor, având în vedere momentul surprinzător al pieței, estimările analiștilor de 11% sunt în concordanță cu rezultatele anunțate. Confruntată cu scăderea LVMH și reducerea profiturilor Kering (cu precădere a mărcii Gucci), Hermès se menține pe un trend ascendent.
Creșterea
Încântat de rezultate, Axel Dumas a mulțumit “tuturor angajaților pentru performanța obținută în trimestrul trei”. Totodată, el a mulțumit (și) “clienților pentru loialitatea arătată mărcii”. Casa franceză a mizat întotdeauna pe modelele sale clasice, un pariu care a avut succes până acum. Pe lângă clasicele sale genți Birkin și Kelly, marca a lansat ediții limitate și modele personalizate. De asemenea a mizat pe materiale exotice (rare).
Având prețuri cu foarte multe zerouri, exclusivitatea oferită de modelele sale a ajutat la crearea unei identități clare. Aspect care a protejat-o de incertitudinile pieței de modă și a tendințelor efemere. Cu toate acestea, eticheta Hermès a remarcat o scădere a vânzărilor produselor “accesibile”, precum emblematicele sale eșarfe de mătase. Mișcare care denotă noua prudență din partea consumatorilor în ceea ce privește bunurile de lux.
Sursă documentare & foto: Luxury Tribune și Hermès
0 comments