Christian Lacroix a fost achizționat de STL

By , in Industry on . Tagged width: , , , , , , , ,

Conform publicației Vogue Business, Christian Lacroix a fost achiționată la finalul anului trecut de compania Sociedad Textl Lonia (STL). Acțiunile casei de modă franceze au fost achiziționate în ceea ce compania spanielă a descris drept “o tranzacție privată”.

©Christian Lacroix (1987)

Brand-ul Christian Lacroix a fost deținut anterior de Falic Group, proprietarul grupului de retail Duty Free Americas. Conform publicației Vogue Business, detaliile acestei tranzacții nu au fost dezvăluite. Într-un comunicat de presă, STL a subliniat “o legatură puternică între filozofia noastră de creație și artizanat”. “Am admirat viziunea Maison Lacroix, așa că atunci când a aparut ocazia, am îmbrățișat-o cu nerăbdare”.

Compania

Vom face tot ce putem pentru a ne asigura că talentul creatorului la lumea modei își va atinge potențialul maxim”. Lacroix însuși, ajuns la varsta de 73 ani, a aprobat această vânzare. “Familia care deține STL a avut eleganța să mă contacteze înainte de anunțul despre vânzarea numelui și arhivelor Christian-Lacroix. Probabil ne vom întâlni în curând într-un cadru informal”, a spus designer-ul pentru Vogue Business.

©Christian Lacroix (2023)

Despre Christian-Lacroix se știe că și-a făcut un nume la Patou, celebra Maison pariziană fondată de Jean Patou în 1912. În 1987, cu o investitie din partea lui Bernard Arnault (CEO-ul LVMH), Lacroix a pornit pe cont propriu. A marcat segmentul modei la finalul anilor 1980 cu jachetele brodate și rochiile colorate. Dar lumea modei s-a transformat pe măsură ce anii 1980 au devenit 1990, generațiile schimbându-se.

Declinul

În 2005, LVMH a vândut Lacroix către Falic Group, patru ani mai târziu compania trecând printr-o amplă rstructurare. Lacroix a avut ultima rundă p podium la show-ul din toamna anului 2009. Cu toate acestea, entuziasmul pentru creațiile designer-ului a crescut. În 2019, Dries Van Noten l-a invitat pe Lacroix să colaboreze la colecția SS/2020. O linie “fantastical bromance”, cum avea să o numească Sarah Mower, editor Vogue.

©Christian Lacroix (brand)

În ce privește portofoliul STL, acesta include în acest moment etichetele Purificación García și Carolina Herrera. Primul a fost achiziționat în 1998, la scurt timp după înființarea STL. În 2000, STL încheie un acord de licență cu Carolina-Herrera, sprijinind extinderea mărcii printr-o rețea de magazine la nivel global. Astfel, marca deține 486 de magazine și încă 100 în cadrul parteneriatelor din Orientul Mijlociu și America Latină.

Pentru informați suplimentare accesați AICI.