Air France, experiență gastronomică pe acoperișurile Galeriilor Lafayette

Air France

Compania aeriană franceză Air France instalează un restaurant temporar deasupra magazinului universal parizian. Scopul: să prezinte experiența gastronomică a cabinei Business și clienților de la sol.

După o primă oprire notabilă la Palais de Tokyo în timpul Jocurilor Olimpice din 2024, Air France reînvie conceptul de restaurant pop-up. Până pe 20 august 2025, compania aeriană va pune la dispoziție 20 de locuri pe terasa Galeriilor Lafayette Paris Haussmann pentru a-și prezenta meniurile business oferite la bordul zborurilor sale lungi. O experiență captivantă într-un decor personalizat care încorporează codurile de culori ale mărcii și o atmosferă „asemănătoare unui avion”, până la tava emblematică a companiei.

Air France x Galeries Lafayette: descoperirea meniului de la clasa business cu stele Michelin

În farfurie, preparatele lui Régis Marcon, bucătar de trei stele Michelin, includ un trio de orez Camargue cu sos de morcovi și portocale și pui cu zmeură și sparanghel verde. La desert, renumita cofetăreasă Nina Métayer va oferi creațiile sale gourmet. O selecție de vinuri și șampanii franceze, orchestrată de Xavier Thuizat , cel mai bun somelier al Franței în 2022, completează oferta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Air France (@airfrance)

O activare strategică pentru Air France care îi permite să ofere vizibilitate expertizei sale, consolidând în același timp imaginea premium a ofertei sale. Alegerea Galeriilor Lafayette, o destinație turistică populară și centru comercial parizian, întărește această ambiție: de a prezenta excelența franceză printr-o experiență gastronomică captivantă.

Operațiune de imagine

O operațiune de imagine care se bazează pe un context deosebit de favorabil. Conform celui mai recent raport The Intentional Traveler al Luxury Group Marriott International și bazat pe 1.750 dintre cei mai înstăriți călători din regiunea Asia-Pacific, 72% dintre respondenți intenționează să își mărească cheltuielile pentru călătoriile de lux în următoarele 12 luni. O dinamică a pieței care alimentează ambițiile Air France în segmentul de lux. În martie anul trecut, compania aeriană franceză a dezvăluit noua sa cabină La Première : spații private modulare, ecrane 4K duble, o tabletă pentru controlul scaunelor, pijamale Jacquemus, produse cosmetice Sisley și meniuri cu stele Michelin create de Anne-Sophie Pic.