Adidas, ediție limitată de pantofi sport cu Missoni

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , , , ,
Missoni - Adidas

Adidas a prezentat o ediție limitată de pantofi sport, linia fiind realizată în colaborare cu Missoni, într-o mișcare ce amintește de originea casei italiene, fondatorul – Ottavio „Tai” Missoni fiind un fost campion olimpic. De altfel, Ottavio a participat la finala de 400 de metri pentru Italia (în cadrul Jocurile Olimpice de la Londra din anul 1948), aceasta fiind și prima ediție desfășurată după douăsprezece ani de pauză (din cauza celui de-al doilea război mondial).

Missoni - Adidas

Noua linie include o colecție de pantofi și îmbrăcăminte sport pentru bărbați și femei, vânzarea acestora debutând pe 23 aprilie în magazinul online al Missoni și, începând cu 25 aprilie, pe cel al producătorului Adidas, zona online fiind completată de un număr limitat de buticuri la nivel internațional. Bazându-se pe „inspirația oferită de modă”, colecția a fost concepută pentru a îmbina inovația și manufacturarea Adidas cu tehnicile Missoni, modelele neconvenționale – inițiate de Tai și soția Rosita – având incluse elemente originale din Italia anilor 1953. „Povestea acestei colaborări a pornit de la ideea că ambii fondatori ai companiilor au fost meșteșugari desăvârșiți, ei împingând în mod constant limitele industriei în care activau. Sperăm că pasionații atletismului se vor bucura de această gamă de produse, în primul rând datorită creativității și calității cu care a fost realizată”, a menționat Angela Missoni (Creative Director în cadrul Missoni). Încălțămintea se bazează pe iconicul model Adidas „Ultraboost”, în timp ce ținutele sport încorporează tehnica specială Missoni „space-dyeing” pentru a obține modelul de tip „flacără” în țesături.

Missoni - Adidas

Totodată, tehnologia Adidas Boost oferă pantofului o talpă intermediară, ceea ce face ca posesorii să se bucure de reacție și energie mult îmbunătățită. De asemenea, parteneriatul subliniază (și) rolul Margheritei (fiica Angelei Missoni) în calitate de Creative Director al M Missoni, mai ales după ce familia a vândut o participație de 41% (în valoare de 70 milioane euro) în vara anului 2018. Gama de îmbrăcăminte oferă pasionaților de sport o linie completă, amintind aici modelul Primeknit CRU; o jachetă PHX, cu protecție împortiva intemperiilor și o bună aerisire, precum și opțiunea tricotată a iconicului model Marathon 10 Short. În final, trebuie menționată și opinia dlui. Craig Vanderoef (Senior Product Director în cadrul gigantului Adidas), „Colaborarea noastră cu Missoni este una foarte dragă nouă. Fondatorii celor două companii au construit brandurile pe același palier de valori – inovație, creativitate, manufacturare de înaltă clasă – pentru a aduce împreună poveștile lor, inspirație și umitoarea experiență în industria de modă”. Mai multe detalii despre produse aici (Missoni). Foto: Missoni; Sursă: FashionNetwork/Missoni/Adidas.