W Magazine își suspendă temporar apariția

By , in Creative on . Tagged width: , , , , , , , , ,

W Magazine, publicație editată de Future Media Group, a decis să-și suspende temporar apariția print – majoritatea personalului fiind trimis acasă – în contextul impactului pe care îl are pandemia de Covid-19 asupra economiei globale. De altfel, majoritatea întreprinderilor media își regândesc în acest moment strategiile de apariție (inclusiv pe piața românească de profil), în contextul masivelor schimbări aflate în derulare pe piața media la nivel internațional.

W Magazine (cover iulie 2019)

Revenind la W Magazine, în urmă cu câteva zile New York Times anunța această întrerupere a activității, personalul redacției fiind nevoit să rămână în izolare, în timp ce editorii online urmau să lucreze cu salarii reduce – o consecință directă a limitării bugetelor de publicitate în această perioadă. Potrivit publicației Times, Sara Moonves (Editor in Chief al W Magazine) a anunțat personalul angajat în redacție de noile decizii.  De asemenea, Marc Lotenberg (Director Executiv al Future Media Group) a declarat că, “motivul o reprezintă reducerea pieței de lux”, rezultatul conducând la reducerea activității publicației.

02_W Magazine (cover martie 2013)

Izbucnirea pandemiei de Covid-19 a produs o lovitură semnificativă publicației, după ani de instabilitate într-o lume media aflată în schimbare. După ce s-a aflat la vânzare timp de aproape un an, W Magazine a fost cumpărată de Future Media Group (parte a grupului editorial Condé Nast) în luna iunie 2019. În momentul vânzării, Sara Moonves a fost promovată din poziția de Style Director în cea de Editor in Chief, ea venind să-l înlocuiască pe Stefano Tonchi (aflat în process cu Advance Publication pentru înlocuire abuzivă). În fine, portofoliul Future Media Group mai include Surface Magazine și Watch Journal. Detalii despre publicație AICI.