Véronique Courtois, numită la conducerea Guerlain

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , ,

Véronique Courtois, în vârstă de 49 de ani, Directorul General al Parfums Christian Dior și membru al comitetului executiv al etichetei, preia funcția de Director General al mărcii Guerlain începând cu 1 noiembrie. Executivul a petrecut opt ani la Shiseido înainte e se alătura Guerlain, ocupând mai multe posture de responsabilitate – pe parcursul a zece ani – devenind în cele din urmă Directorul de Marketing al mărcii.

Véronique Courtois – Guerlain

Începțnd cu 2010, Véronique Courtois apreluat aceeași funcție la Dior Couture, înainte de a activa timp de șapte ani în postul de Directorul General al Parfums Christian Dior (începând cu anul 2012) – succesorul ei urmând să fie numit la o data ulterioară. Laurent Boillot (actualul CEO al Guerlain) va prelua cârma brand-ului de cognac Hennessy la începutul anului 2020, ca parte a unui process de reorganizare internă, derulat de conglomeratul francez de lux LVMH, după cum menționează agenția AFP. Boillot, în vârstă de 55 ani, se va alătura lui Hennessy în luna noiembrie și va lucre initial alături de actualul președinte al mărcii – Bernard Peillon – pe care îl va înlocui la începutul anului 2020., el devenind totodată și membru în comitetele de conducere ale Moët Hennessy (structura care reunește brand-urile de șampanie, whisky & cognac și vinuri din cadrul LVMH. Peillon, în vârstă de 63 de ani, a petrecut 29 de ani la LVMH, dintre care treisprezece la conducerea casei de cognac Hennessy (el urmând să se retragă la finalul lunii iulie 2020). Divizia de parfumuri și cosmetic a grupului LVMH, care a reprezentat aproximativ 6,09 miliarde Euro din totalul vânzărilor grupului în 2018, include în acest moment treisprezece mărci – de la case consacrate, precum Christian Dior, Givenchy sau Guerlain, până la etichete mai tinere, amintind aici de Benefit Cosmetics, Fresh, Make Up For Ever și Fenty Beauty by Rihanna. De asemenea, grupul francez de lux mai include douăzeci și șase de mărci de vin și băuturi spirtoase, printre care regăsim Hennessy, Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Ruinart sau Glenmorangie, aceste mărci contribuind anul trecut cu aproximativ 5,1 miliarde Euro la veniturile LVMH. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.