Unilever cumpără marca americano-japoneză Tatcha

By , in Trends on . Tagged width: , , , , ,
Tatcha - Unilever

În acest moment, cele mai mari companii din domeniul înfrumusețării se află într-o cursă continuă atât în ce privește creșterea organică, cât și pentru adăugarea în portofoliu a celor mai dinamice mărci la nivel global. Iar aici putem observa Unilever, gigantul anglo-olandez fiind una dintre cele mai active companii pe piața achizițiilor, ultimul brand intrat în portofoliul său fiind Tatcha.

Unilever
Tatcha

La origine, Tatcha este o compania americano-japoneză înființată în urmă cu zece ani, produsele sale (pentru îngrijirea pielii) având la bază ingrediente ce pot fi cu ușurință identificate cu Japonia, amintind aici de ceaiul verde, orezul sau algele marine. De altfel, compania este unul dintre brand-urile cu cea mai mare creștere la nivel global, vânzările așteptate pentru acest an fiind estimate între 70 și 100 milioane Dolari (produsele sale numărându-se printre vedetele rețelei Sephora). Înființată de Vicky Tsai în San Francisco, compania beneficiează de un centru de inovare în Japonia, produsele de calitate fiind însoțite de dinamismul ce asigură o creștere substanțială pe piața din California. Prin urmare, Unilever achiziționează una dintre companiile cu cea mai mare creștere din ultima perioadă, prețul de cumpărare nefiind însă dezvăluit. Cu toate acestea, companiile specializate din Statele Unite au dezvăluit că prețul plătit s-ar putea ridica la suma de 500 milioane Dolari, un privilegiu ce face din Unilever una dintre cele mai dinamice companii din piață. După cum menționam la începutul articolului, Unilever este în acest moment unul dintre cei mai mari cumpărători la nivel internațional, în portofoliul său intrând mărci precum Garancia, REN, Murad, Hourglass sau Dermalogica. De asemenea, compania anglo-olandeză a lansat și propriile sale mărci – Love Beauty and Planet – precum și programele de sprijinire a diferitelor start-up-uri prin intermediul Unilever Ventures. De altfel, pe piața produselor de înfrumusețare se observă un trend al achizițiilor, enumerând aici câteva exemple: Natura a preluat The Body Shop și Avon; Estée Lauder a cumpărat Becca, Rodin, Le Labo, Glamglow and Too Faced; în timp ce L’Oréal a achiziționat companiile CeraVe, Atelier Cologne și It Cosmetics. În fine, conform publicațiilor de specialitate de peste ocean, Unilever se pare că dorește (și) achiziționarea Elephant Beat (suma estimată fiind la 1 miliard de Dolari), după ce a cumpărat în 2016 și Dollar Shave Club (pentru aceași sumă). Mai multe informații despre produsele Unilever sunt disponibile aici (UNILEVER).