Shiseido, creștere moderată în cursul anului 2019

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , ,

Shiseido, companie japoneză din domeniul cosmeticelor, și-a redus proiecțiile financiare pe anul 2019, compania invocând efectele negative ale cursului de schimb și conflictul comercial sino-american, precum și actuala criză politică din Hong Kong sau problemele existente între Tokyo și Seul. Pentru acest an, Shiseido se așteaptă la un profit net de aproximativ cuprins între 718 și 761 milioane Dolari. Anterior, Shiseido și-a crescut predicția financiară anuală (până la 761 milioane Dolari) în cursul lunii august, potrivit unei declarații de presă a companiei japoneze.

Shiseido Essential Energy

În acest moment, Shiseido se așteaptă la un profit anual situat între  103 și 110 milioane Dolari, comparativ cu ținta sa anterioară de 110 milioane Dolari. De altfel, compania a redus prognoza anuală de vânzări, de la 1067 până la 1040 milioane Dolari și 1044 milioane Dolari în prezent. Noile ținte financiare ale mărcii rămân în continuare mai mari decât în exercițiul financiar 2018. Cu toate acestea, “incertitudile din piață au crescut”, din cauza fluctuațiilor valutare și a problemelor comerciale existente între Statele Unite și China, a declarat un reprezentant al Shiseido. Totodată, Shiseido a raportat o scădere a vânzărilor în Hong Kong, unde protestele pro-democrație se desfășoară de peste cinci luni, precum și în Coreea de Sud, unde nuemroase mărci japoneze s-au confruntat cu boicoturi încă din perioada acestei very – pe fondul unei agravări a disputei istorice dintre Seul și Tokyo. În ciuda unui context provocator, profitul net al mărcii Shiseido a crescut cu 22,5% pe an, în timp ce profitul său net a urcat cu 13,3% în al treilea trimestru. Totuși, business-ul a continuat să profite de principalele sale atuuri, și anume: cererea de mărci consecrate pe piața din din China și “travel retail” (shop-uri în aeroport). De asemenea, vânzările au fost în creștere în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), dar au scăzut în regiunea Asia-Pacific (cu excepția Chinei și Japoniei) și Statele Unite. În fine, brandul japonez a anunțat finalizarea achiziției în Statele Unite a mărcii Drunk Elephant – pentru suma de 845 milioane Dolari – această achiziție urmând să consolideze prezența mărcii pe piața nord-americană, în special în rândul consumatorilor millennials. Mai multe detalii despre produsele mărcii sunt disponibile AICI.