Rihanna lansează eticheta Fenty cu LVMH

By , in Trends on . Tagged width: , , , , ,
Rihanna - Fenty - LVMH

Rihanna a prezentat zilele trecute noul său brand de modă, lansarea fiind realizată în prezența dlui. Bernard Arnault – proprietarul LVMH – o mișcare rară a grupului francez de a crea o etichetă de la zero, ceea ce se înscrie în cererea tot mai mare de colaborări cu celebrități din lumea artistică. „Fenty” – denumită după numele complet al artistei, Robyn Rihanna Fenty – se va baza pe colaborarea deja existentă între artistă și LVMH (domeniul cosmeticii), linia urmând să beneficieze de o gamă completă de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.

Rihanna - Fenty

Conform unei declarații de presă, oferită de artistă în cursul zilei de miercuri (22 mai), „Moda mea va fi diferită și netradițională, pentru că eu nu vin din această industrie”, ea sperând să aducă „o nouă viziune în lumea modei”. Lansate într-un elegant magazin din districtul Le Marais din Paris, piesele vestimentare oferă ținute structurate, jachete albe sau bej (cu umeri largi) și rochii ce pun în valoare linia corpului. De asemenea, colecția include și piese pentru bărbați, precum jachetele din denim și parka. Privind dincolo de modă, se remarcă o creștere a colaborărilor întreprinse de grupul francez cu celebritățile din lumea artistică, precum și cu designeri străini, scopul fiind de a atrage clienții tineri către cumpărarea bunurilor de lux. Cu toate acestea, cele mai multe colaborări s-au limitat la ediții speciale, grupul LVMH încercând prin colaborarea cu Rihanna atragerea generației tinere și creșterea cotei de piață. Prin noua colaborare, grupul francez speră să capitalizeze implicarea Rihannei pe rețelele sociale – artista fiind urmărită de peste șaptezeci de milioane de persoane pe contul de Instagram (ea fiind prezentă aici sub numele de „badgirlriri”). Cunoscută pentru stilul îndrăzneț – pe care îl promovează în special la evenimentele mondene – Rihanna este implicată în diferitele campanii ale unor mărci celebre, precum marca sportivă Puma, artista oferind noului brand „Fenty” o parte din stilul muzical care a consacrat-o. Spre deosebire de alte mărci din grupul LVMH, produsele „Fenty” vor fi vândute la prețuri semnificativ mai mici, acestea variind între 600 Euro și 800 Euro (pentru o rochie), 500 Euro (sandale) și 300 Euro (accesorii pentru costume). În esență, noua marcă este o afacere destinată exclusiv comerțului electronic, eticheta fiind susținută de evenimente „pop-up” temporare și nu de o rețea de magazine offline. De altfel, primul „pop-up” a fost deschis în Paris vineri (24 mai), în timp ce vânzările online debutează miercuri (29 mai), brandul urmând să fie disponibil în paisprezece țări (fiind incluse aici state din Europa, Statele Unite și Asia). Mai multe detalii despre marcă sunt disponibile aici (LVMH).