Ray Ban, colecție capsulă cu Honey Dijon

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , , ,

Ray Ban a debutat cu o nouă colecție capsulă, aceasta fiind realizată împreună cu producătorul și style icon-ul Honey Dijon. Colecția este formată din trei rame exclusiviste ce au ca sursă de inspirație stilul îndrăzneț și eclectic al DJ-ului. Cu un stil ce amintește de anii ’60, ’70 și ’80, noua linie include o versiune a modelului Ray Ban Olympian Aviator, cu rame ice-white, silver temple și lentil cu tentă verde; Square 1973 cu rame Havana roșu-maro și lentile în nuanțe de roz; un model Wing II cu rame placate cu aur de 24K.

Honey Dijon

Colaborarea face parte din inițiativa brandului de ochelari Ray Ban de a realiza o serie de ediții limitate împreună cu personalități din lumea muzicală. Prețurile pentru colecția capsulă Honey Dijon x Ray Ban Studios variază între 228 Dolari și 518 Dolari, în timp ce ramele speciale vor fi disponibile pentru achiziție pe site-ul Ray-Ban.com și în magazinele emblematice Ray Ban (în ediție limitată), începând cu 14 octombrie. De altfel Honey Dijon nu este la prima colaborare în acest domeniu, artista lansând recent o colecție de modă în colaborare cu Commes des Garçons – denumită “Honey Fucking Dijon” – pe 5 octombrie, prin intermediul Dover Street Market. De altfel, colecția capsulă Honey Dijon a fost însoțită de o colaborare cu “inovatorul sonic” Peggy Gou – denumită Ray Ban Studios – o colecție care a cuprins două rame în ediție specială și o pereche de ochelari de soare. Noua colaborare vine în urma fuziunii Essilor și Luxottica – Essilor este un producător francez de lentile și Luxottica, producător de ochelari – noua companie anticipând o creștere a vânzărilor viitoare, ca urmare a unei cereri tot mai mari de produse pentru corectarea vederii. În cursul unei prezentări realizate în luna septembrie, compania a declarat că vizează o creștere a vânzărilor cu o singură cifră, în timp c eprofitul net ajustat este așteptat să fie echivalentul unei creșteri a vânzărilor  de 1 până la 1,5 ori. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.