Porsche, creștere de șapte procente a veniturilor

By , in Industry on .

În primele nouă luni ale anului 2019, Porsche AG și-a mărit din nou veniturile din vânzări, profitul operațional înaintea cheltuielilor excepționale, livrările și numărul de angajați. Veniturile din vânzări au crescut cu 7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 20,49 miliarde de euro. Rezultatul operațional înaintea cheltuielilor excepționale a crescut cu un procent, ajungând la 3,35 miliarde de euro; randamentul vânzărilor înaintea cheltuielilor excepționale a fost de 16,3%.

Credit foto – Porsche A.G.

Livrările au crescut cu 3%, iar compania a predat clienților până la sfârșitul lunii septembrie 202.318 vehicule. „Ne aflăm într-un mediu dificil din punct de vedere politic și economic, cu toate acestea Porsche rămâne pe poziție. Acest lucru se datorează în mod special gamei noastre de produse atractive”, a menționat  Oliver Blume (Președintele Comitetului Executiv al Porsche AG). „Am lansat pe piață multe produse noi speciale, în acest an, inclusiv noile 911 Cayenne Coupé, 718 Spyder și GT4. Având în vedere cererea mare de la premiera mondială Taycan din septembrie, suntem optimiști și în ceea ce privește lunile ce vor urma.” Potrivit lui Lutz Meschke(Vicepreședinte și membru pentru Finanțe și IT al Comitetului Executiv de la Porsche), “creșterea ușoară a rezultatului se datorează în principal volumului mai mare de automobile vândute, dar și dezvoltarii îmbunătățite a altor domenii și divizii de afaceri. În schimb, efectele fluctuațiilor de pe piața valutară și costurile aferente programului de mobilitate electronică au avut un impact negative”. „Continuăm în mod constant să urmăm strategia noastră de a deveni mai eficienți în activitățile noastre principale, investind în același timp și în soluții de viitor, dezvoltând astfel noi fluxuri de venituri. Rezultatele încep să apară”, completeaz[ dl. Meschke. De asemenea, în primele trei trimestre ale anului 2019, Porsche AG a livrat 202.318 de automobile în toată lumea, ceea ce corespunde unei creșteri de 3% în comparație cu aceeași perioadă din anul precedent. Seriile de modele Cayenne și Macan s-au bucurat de o cerere deosebit de mare.

Credit foto – Porsche A.G.

Cayenne a înregistrat din nou cea mai puternică creștere cu 62.022 de automobile și un plus de 25%. Modelul a fost lansat recent și în varianta Coupé și E-hybrid. În total, 73.967 de automobile Macan au fost predate clienților până acum, ceea ce reprezintă o creștere de nouă procente în comparație cu anul precedent. Porsche și-a menținut poziția și în China și SUA, în ciuda situației economice generale slabe de pe ambele piețe. În total, 64.237 de automobile au fost livrate clienților chinezi în primele nouă luni, ceea ce reprezintă o creștere de 14% față de aceeași perioadă a anului trecut. În SUA, a doua cea mai mare piață Porsche, livrările au crescut cu 6%, ajungând la 45.062 de unități. Pentru anul fiscal 2019, Porsche se așteaptă la o creștere a livrărilor, iar compania anticipează și o ușoară creștere a veniturilor din vânzări. „Continuăm să investim semnificativ în viitorul companiei noastre: electrificarea vehiculelor noastre și a infrastructurii necesare, transformarea digitală, extinderea, precum și reînnoirea tuturor site-urilor noastre. În ciuda tuturor acestor factori, obiectivul nostru rămâne clar: să continuăm să atingem nivelul ridicat de profitabilitate pe care ni l-am propus”, explică Meschke. Porsche a prezentat prima sa sportivă electrică, Taycan, la începutul lunii septembrie. Modelul va fi livrat în SUA la sfârșitul anului 2019 și va fi disponibil la dealerii din Europa în primele luni ale anului 2020. Mai multe detalii despre modelele Porsche sunt disponibile AICI.

Recommended articles