Pitti Uomo’97 alături de Stefano Pilati și Telfar Clemens

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , , , ,

Pitti Uomo va avea ca invitați de onoare mărcile Random Identities și Telfar, etichetele creând deja valuri în industria de modă. Evenimentul florentin va oferi șansa designer-ului italian Stefano Pilati să-și prezinte prima sa colec’ie, lansată anul trecut, în timp ce pentru designer-ul afro-american Telfar Clemens, va fi oportunitatea de a-și prezenta cea mai recentă linie “anti-fashion” – ținute care sfidează genurile. Astfel, Pilati și Clemens își vor prezenta colecțiile joi, 9 ianuarie – în ziua deschiderii Pitti Uomo – evenimentul fiind  programat la Florența în perioada 7 – 9 ianuarie 2020.

Pitti Uomo – Telfar Clemens

Lapo Chianci, responsabil comunicare și evenimente pentru Pitti Immagine, a declarat că, “Joi, 9 ianuarie, va fi o seară dedicate modei radicale, deoarece Stefano Pilati și Telfar Clemens sunt recunoscuți pentru viziunea lor unică”. O șansă pe care Pilati ia oferit-o organizatorului Pitti Immagine, acesta folosind imaginea designerului pentru promovarea evenimentului (el fiind surprins în timp ce vorbește la un telefon mobil, pe spatele carcasei regăsindu-se logo-ul Telfar). Așa cum se întâmplă în acest domeniu, cei doi designeri se cunosc, ei fiind invitați să-și prezinte creațiile la Pitti Uomo – în evenimente separate – chiar dacă în aceeași seară. Prin urmare, există posibilitatea ca cei doi să-și prezinte colecțiile în același timp, într-un singur spectacol de modă. “Încă nu a fost decis nimic, dar se discută pentru a se vedea dacă poate fi realizat un astfel de spectacol”, a declarant reprezentantul Pitti Immagine. După ce a colaborat cu Armani sau Prada, Stefano Pilati a fost directorul creative al mărcii Yves Saint Laurent și, ulterior, a Ermenegildo Zegna. La finalul anului 2017, și-a înființat propria casă de modă – Random Ideintities – șinutele nefiind asociate unui anumit gen. De altfel, Random Identities a fost concepută pentru era digital și prezintă elemente atemporale, de inspirație urbană, cu o etichetă neagră simplă ca logo. Este poziționată în afara canalelor obișnuite, ținutele fiind distribuite prin canelele magazinelor Dover Street Market și e-store-ul canadian Ssense. Până acum , compania nu a dorit să participle la diferitele săptămâni de modă, prima data fiind prezentă la un eveniment dedicat de la sediul Ssense. Prezentarea Pitti Uomo, cel mai important eveniment pentru moda masculină, va fi așadar o premieră pentrue ticheta de modă. Încă de la nșterea ei, petrecută în 2005 la New York, eticheta s-a poziționat în afara sistemului de modă, cu un spirit undergroun, incluziv, pe care îl descrie drept “simplex” – adică simplu și totuși complex.”De-a lungul anilor, această etichetă – care colaborează cu diferite forme de artă – și arătat imagine avangardistă”, a declarat Lapo Chianchi, acesta subliniind și faptul că, prin prezența sa la Pitti Uomo, Telfar Clemens va aduce ceva nou în show-ul de modă: “florența a fost întotdeauna o sursă de inspirație pentru el, el urmând să ofere publicului o colecție nouă – sartorială”. Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile AICI.