New Balance și Unmade, experiențe personalizate

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , ,

New Balance și Unmade și-au combinat facilitățile de producție și capacitățile digitale pentru a permite consumatorilor să își creeze propriul lor pantof din țesătură. Conform unei declarații oferite de reprezentanții New Balance, acest parteneriat conduce personalizarea la “nivelul următor”, rezultatul fiind “Unmade x New Balance 111 Knit”, un pantof care dispune în partea superioară de o suprafață tricotată personalizabilă, precum și de posibilitatea de a alege o reprezentare grafică, culoare și text.

New Balance NB1

Șase culori și trei modele sunt disponibile clienților pe platforma de personalizare a mărcii New Balance sub numele de NB1. Desi nu este prima data când brandul american de articole sportive oferă o experiență de personalizare, parteneriatul încheiat cu Unmade face acest proces mult mai ușor de utilizat și mai eficient. Colaborarea ilustrează funcționalitatea platformei tehnologice a Unmade, aceasta oferind fotografii realiste ale design-ului ales de fiecare client în parte, înainte de a fi produs. Proiecția este ulterior pregătită pentru a intra în producție, tehnologia Unmade fiind integrată în lanțul de aprovizionare New Balance înainte de procesul de fabricație. “Datele pe care le oferă platforma Unmade au împins limitele procesului de fabricație și inovație în cadrul operațiunilor noastre interne. Fără tehnologia Unmade, acest produs ar fi fost imposibil de lansat”, a declarant Katherine Petrecca (GM Footwear în cadrul New Balance). La baza acestui proiect se află dorința de a reduce deșeurile, conform uneid eclarații oferite de Unmade, încurajând totodată apropierea de clienți și dezvoltarea lanțurilor de aprovizionare flexible. “La Unmade, dezvoltarea parteneriatelor cu mărci dinamice, care au o dorință autentică de concentrare pe dorințele clienților, reimaginarea experiențelor vestimentare este absolut fundamentală pentru activitatea desfășurată”, a declarat Hal Watts (CEO-ul companiei Unmade). “Lanțul de furnizare a poduselor de modă este rupt în acest moment, el trebuind să fie deconectat și schimbat – îl știu inclusiv clienții noștri la nivel international. Conectarea cererii direct la ofertă face din producția de modă singura cale de a evolua, dorința noastră fiind aceea de a colabora cu mărci care să înțeleagă importanța și urgența acestor schimbări”, completează dl. Watts. Mai multe detalii despre aceste produse sunt disponibile AICI.