Mr. Porter a închis depozitul din Statele Unite

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , ,

Mr. Porter, o platformă de comerț electronic specializată în vânzarea de articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, a afișat pe pagina principală un anunț surprinzător: “Our warehouse is closed for the time being”. Ca și mine, foarte mulți dintre dumneavoastră au crezut că este doar o eroare tehnică. Creșterea înregistrată în traficul online, ca urmare a izolării acasă a milioanelor de oameni, putea reprezenta o problemă de IT. Dar, când problema nu a fost soluționată în cursul a câteva zile, au apărut numeroase întrebări în rândul consumatorilor.

Mr. Porter (accesorii)

Spre finalul săptămânii a venit și răspunsul, platforma postând următorul anunț: “În conformitate cu liniile directoare ale administrației locale – în c eprivește sănătatea și siguranța comunității noastre – depozitul nostrum a fost închis temporar”. Deși, fără îndoială, este o alegere responsabilă în cei privește pe angajații centrului Mr. Porter, vestea este una destul de neplăcută pentru clienții platformei de comerț electronic. Covid-19 a oprit numeroase business-uri, cumpărăturile online prin intermediul Mr. Porter fiind una dintre puținele activități care rămăseseră (esențial) neschimbate.

Mr. Porter (accesorii exterioare)

Cu toate acestea, veștile sunt bune pentru împătimiții shopping-ului online. Într-un email transmis clienților, compania (care deține și platformele Yoox sau Net-a-Porter – site-uri de comerț electronic care și-au suspendat livrarea comenzilor către clienți) a explicat că, deși depozitul poate fi închis, site-ul încă funcționează la parametrii normali. Echipa Mr. Porter va continua să realizeze editoriale și, poate cel mai important, se poate răsfoi întreaga gamă de oferte a site-ului și să le adăugați pe lista dorințelor pentru achizițiilor viitoare.

Mr. Porter (produse de îngrijire facială)

De asemenea, în cazul în care a-și cumpărat recent diferite produse, politica de returnare a fost prelungită cu aproximativ șaizeci de zile. În email-ul transmis abonaților, echipa Mr. Porter menționează că, “În acest moment anaizăm modalități alternative de a face cumpărături online în această perioadă”. Desi nu suntem în totalitate siguri de ce ar putea implica această nouă politică, vom aștepta mai multe informații din parte reprezentanților site-ului. Până atunci, nu ne rămâne decât să vă bucurați de experiențe de cumpărare cât mai plăcute. Detalii AICI.