Moncler, flag-ship store pe Champs Elysées

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , ,

Moncler a decis să inaugureze un flag-ship store pe celebrul bulevard Champs Elysées. Conform site-ul specializat FashionNetwork.com, Moncler urmează să inaugureze un magazin permanent, acesta urmând să fie poziționat în partea superioară a bulevardului. Eticheta d modă, fondată în anul 1952, va prelua un spațiu de aproximativ 1500 metri pătrați – la număîrul 119 – acesta fiind ocupat din anul 2007 de un magazine Nespresso, închis la începutul lunii octombrie.

Moncler – Champs Elysées

O locație premium, flag-ship store-ul urmând să fie poziționat între mărcile Dior și Boss. Într-adevăr, sosirea Dior – despre care se spune că este temporară – a transformat partea superioară a bulevardului Champs Elysées într-un hub de lux. Lansarea acestui magazine face parte dintr-o nouă poziționare a mărcii, Moncler dorind în mod clar să atragă clienții internaționali, în special turiștii. Recent, eticheta de modă – condusă de Remo Ruffini – și-a sporit prezența în sectorul de vânzări cu amănuntul pentru călătorii, inaugurând magazine în aeroporturile din Istanbul, Beijing și Paris (Charle de Gaulle) și relocând boutique-ul pe care îl operează pe aeroportul international din Hong Kong. Astfel, conform ultimelor rapoarte de vânzări ale mărcii, vânzările către consumatorul final reprezintă în acest moment aproximativ 60% din veniturile etichetei. Această știre vine în sprijinul deciziei brandului de a deține una din locațiile sale în House of Genius, o filială a Galeriilor Lafayette poziționată pe Champs Elysées (la numărul 60 al bulevardului). House of Genius este o inițiativă care scoate în evidență noua abordare creativă a etichetei printr-o serie de colaborări cu designer renumiți. La fel ca și sucursala Galeriilor Lafayette – poziționată pe una dintre cele mai frumoase bulevarde din lume – Moncler a decis să inaugureze magazine temporare în Galleria Vittorio Emanuele II din Milano, Shinuya din Tokyo și un pop-up store la Maxfield, pe Melrose Avenue din Los Angeles. Începând cu 30 septembrie 2019, Moncler operează circa douăsute de magazine, din care nouăsprezece sunt în Italia, cincizeci și patru în regiunea EMEA, douăzeci și nouă în America și nouăzeci și șapte în Asia și restul lumii, etc. Conform rapoartele financiare, în primele nouă luni ale anului, Moncler a generat vânzări de peste 990 milioane Euro, echivalentul unei creșteri de 12%. Mai multe informații despre produsele mărcii sunt disponibile AICI.