Kantar, piața modei va crește cu 3,9% pe an

By , in Reports on . Tagged width: , , , , ,

Kantar, companie specializată în studii de piață, a lansat previziunile și tendințele industriei de retail pentru intervalul de timp 2025. Raportul a luat în calcul mai mult de 1500 de mari distribuitori din toată lumea. În ce privește îmbrăcămintea, piața globală ar trebui să crească cu 3,9% în fiecare an (până în 2025), totalizând 64 miliarde Dolari în următorii cinci ani. potrivit kantar, aproximativ jumătate din această creștere va fi generate de cinci jucători majori: Fast Retail (Japonia – proprietarul Uniqlo), Inditex (Spania – proprietarul Zara), H&M (Suedia) și mărcile americane TJX & Old Navy.

Kantar

La nivel global, piața de retail este situată în jurul sumei de 300 miliarde Dolari în 2020. Această sumă ar putea ajunge la 360 miliarde Dolari până în 2025. O analiză globală a vânzărilor cu amănuntul, incluzând hypermarket-urile, brand-uri și discount-eri, relevă că piața ar putea ajunge la suma de 6.700 miliarde Dolari în 2020, o creștere cu 4,8% într0un an, consolidate în principal de comerțul electronic – acesta urmând să ajungă la 15,7%, circa 861 miliarde Dolari. De altfel, estimările arată o creștere a pieței online în viitor. Estimate la 12% în acest moment, piața online va crește de aproximativ patru ori mai rapid decât tranzacțiile offline.

Kantar – Grafic creștere industria modei

La nivel regional, vânzările cu amănuntul ar trebui să crească mai rapid în regiunea Asia-Pacific (în creștere cu 8,6%), decât în America de Nord (în creștere cu 3,9%) și Europa (în creștere cu 3,8%). Potrivit Kantar, Walmart ar trebui să ajungă lider mondial până în 2025 – luând fața Amazon – ceea ce va conduce la reducerea decalajului dintre cele două companii. În ce privește compania chineză JD.com, acesta ar trebui să aibă cea mai mare creștere, plasându-se astfel pe locul trei în următorii cinci ani. Pentru a-și susține proiecțiile, Kantar a menționat șapte puncte cheie cu privire la viitoarele tendințe în domeniul vânzărilor cu amănuntul.

Kantar

“Potențialul de creștere nu se limitează doar la China. Piețe precum India sau Indonezia oferă noi oportunități pentru gigantul Alibaba sau alți jucători, precum Flipkart sau Grab”, a menționat un representant Kantar. Un alt subiect ajuns în prim-plan, cu potential de conflict între distribuitori și mărci, îl reprezintă comerțul transfrontalier (în ce privește comerțul electronic). “Deși Alibaba și Amazon ne simplifică viața, afacerile transfrontaliere vor perturba politica prețurilor, gestionarea stocurilor și crearea unor zone gri în cadrele legislative”, au avertizat reprezentanții companiei de analiză Kantar. Detalii sunt disponibile AICI.