Herbal Essences a prezentat ambalajele tactile

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , ,

Herbal Essences a dezvoltat un ambalaj pentru persoanele cu deficiențe de vedere, prin extinderea utilizării de marcaje tactile pe ambalajele produselor de îngrijire a părului. Compania – ce face parte din grupul Procter & Gamble – a prezentat în cursul anului trecut un design tactil al noilor sale ambalaje, facilitând astfel consumatorilor cu probleme de vedere să distingă între șampoane și balsamuri Bio: o linie denumită Via Touch.

Herbal Essnces

Astăzi, compania a anunțat extinderea acestui concept la toate produsele sale (șampoane și balsamuri), ambalajul urmând să fie disponibil din luna ianuarie 2020. Pentru o mai bună întrebuințare, ambalajele se prezintă cu diferite elemente de identificare: sticlele de șampon au o serie de linii, în timp ce balsamurile sunt marcate cu cu cercuri. “Un marcaj tactil universal pare un lucru atât de mic, însă aceste elemente fac o diferență foarte mare pentru o persoană cu probleme de vedere”, a declarat Sumaira “Sam” Latif (Accessibility Leader în cadrul Procter & Gamble), ea însuși avâd probleme de vedere și inițiatoarea acestui proiect. “Suntem încântați să extindem impactul pozitiv pe care l-a avut acest ambalaj asupra comunității cu deficiențe de vedere și să îndeplinim misiunea noastră de a ajuta persoanele cu probleme, pentru ca ei să experimenteze puterea naturii în fiecare zi”, a menșionat un representant al companiei. De asemenea, marca lansează și o nouă abilitatea Alexa, care permite consumatorilor să pună întrebări cu privire la produsele și ingredientele sale, primind totodată și recomandări personale. Un serviciu realizat în comun cu aplicația „Be My Eyes”, un serviciu gratuit care aduce împreună persoanele cu deficiențe de vedere și voluntary cu ajutorul unui apel video Live, oferind astfel nevăzătorilor asistență gratuită din partea experților Herbal Essences – probleme care variează de la cumpărături în magazine și până la răspunsuri ce țin de îngrijirea părului acasă. “Primim o mulțime de întrebări prin intermediul aplicației despre aspectul oamenilor”, a declarat Will Butler (VP Community al aplicației Be My Eyes). Asistența online va veni sub forma unui conținut inspirational al vlogger-ului (cu probleme de vedere) Molly Burke, mesajul fiind concentrate pe depășirea provocărilor în ce privește înfrumusețarea zilnică a unei personae cu deficiențe de vedere. O excelentă inițiativă am putea spune, viitorul vânzărilor de produselor de îngrijire aparținând celor care vor înțelege să se adreseze tuturor categoriilor de persoane. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.