Givenchy, Renaud De Lesquen numit CEO-ul casei

By , in Industry on . Tagged width: , , , , , , , ,

Givenchy a confirmat vineri, 6 martie, numirea lui Renaud de Lesquen – în prezent Președinte și Director Executiv al Dior Americas – în poziția de CEO al casei franceze, începând cu 1 aprilie (a.c.). Absolvent al École Supérieure de Commerce (Paris, 1991), Lesquen are un profil unic în industria produselor de lux. Renaud de Lesquen reunește o vastă experiență în dezvoltarea strategică a produselor de înfrumusețare – peste zece petrecuți la L’oreal Luxury – și consolidarea unei case precum Dior pe piețe deosebit de complexe (Statele Unite sau China).

Givenchy (FW/2020)

De-a lungul timpului, de Lesquen a avut ca scop identificarea frumuseții și aromelor care se unifică cultural într-un mediu global provocator, case precum Dior trebuind să se adapteze la cererea tot mai mare de ținute casual sau rafinate. Aceste case au trebuit să fie disponibile prin mai multe puncte de contact, dar să-și păstreze totodată exclusivitatea, îmbinând oferta diversificată și menținând fluiditatea în relația cu clientele din ce în ce mai capricioasă, care eprcepe mărcile drept comunități și respinge ideea de instituție austere.

Hubert de Givenchy

Hubert de Givenchy a înțeles încă din 1952 – când a fondat Casa Givenchy – că linia couture nu ar trebui să renunțe la unicitatea ei, ci ar trebui să se deschidă pentru un public mai tânăr. Credo-ul fondatorului a fost reinterpretat de-a lungul timpului cu alegeri creative îndrăznețe, iara stăzi Givenchy este pregătit să devină un brand global, așa cum a fost stabilită direcția de către Philippe Fortunato (CEO-ul care a numit-o pe Clare Waight Keller drept Creative Director în 2017). Astfel, sub mandatul lui P. Fortunato, Givenchy s-a bucurat de o consolidare a ofertei de produse.

Givenchy (Accesorii FW/2020)

Totodată, magazinele operate direct de companie au cunoscut o consolidare constantă, având inclusiv o prezență mai robustă în mediul online. Totuși, Givenchy rămâne un contribuabil minor în cadrul Grupului LVMH, cu veniturie stimate la aproximativ 500 milioane Euro. Aceasta este platforma de lansare perfecta pe Renaud de Lesquen, el urmând să se confrunte însă cu unele obstacole strategice. În primul rând trebuie să facă față consolidării produselor din piele (bărbați/femei) – valorificând experiența lui Clare Waight Keller în producția unor piese iconice.

Givenchy

Totodată, trebuie să integreze oferta de îmbrăcăminte pentru bărbați cu estetica actuală a casei, evitând sentimental de separare care în prezent pare să fie dominant în oferta de îmbrăcăminte. Fluiditatea va fi cheia. Îmbrăcămintea continua să crească în sectorul de lux, vânzările globale fiind estimate la 64 miliarde Euro la finalul anului 2019, conform unui raport realizat de compania de consultanță Bain & Company. Prin urmare, relansarea operațiunilor de couture cu o abordare modernă, dar relevantă, va fi una esențială pentru eticheta de modă. Detalii AICI.