Givenchy, colecție realizată în stil New Wave

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , , ,

Givenchy a prezentat ultima o colecție marcată de mișcarea New Wave – o ultimă mare mișcare din cinematografia franceză – aceasta fiind pusă în scenă în interiorul Hippodrome de Longchamp. Prezentată într-o seară pariziană rece, colecția toamnă/iarnă 2020 a fost una surpinzător de mare, având în vedere originile destul de umile ale mișcării New Wave. Sursele reale ale colecției au avut la bază artiștii feminini din perioada New Wave, în special opera de artă a Helenei Almeida (un artist care a avut parte de o retrospectivă în Jeu de Paumme în cursul anului trecut).

“Munca este corpul meu, iar corpul este munca mea”, a fost numele expoziției prezentate de Helena Almeida, cea care se afla pe valul New Wave la finalul anilor 1920. Formele umane au fost decisive în aceste ținute. Rezultatul a fost unul marcat de siluete grațioase, chiar grandioase, cu umeri curbați exagerat și profiluri alungite. Paltoanele din cașmir – cu față dublă – realizate de Craig Waight Keller (Creative Director-ul casei) au fost fermecătoare, precum și rochia în nuanțe de gri deschis (accesorizată cu mănuși verzi). În plus, aspectul ansamblului a avut un impact real, menționând aici paltonul arlequin roșu și negru, accesorizat cu o eșarfă din mătase roșie, albă sau neagră. Totodată, designerul britanic și-a arătat talentul în ce privește ținutele de seară.

De altfel, foarte multe idei au fost destinate ținutelor de birou, chiar dacă pasarela lungă de 100 de metri putea să ofere o altfel de impresie. Totodată, paddock-ul a fost reinventat ca un cocktail bar – oferind invitaților o atmosferă rece – fiind deservit de barmani care ofereau un real spectacol înaintea show-ului. Un concept de eveniment care a făcut ca lumina spectacolului de modă să fie una concentrată pe ținutele elegante, un impediment în opinia multor dintre invitați – în special cei care ofereau live-uri și imagini în direct pe Instagram sau alte rețele sociale. Oricum, Waight Keller s-a întrecut pe sine: pălăriile de mari dimensiuni – foarte iubite de designer – au constituit unul din punctele de atracție ale colecției Givenchy, contribuind la crearea unui final dramatic. Detalii AICI.