Denim Première Vision, o nouă ediție la Milano

By , in Trends on . Tagged width: , , , , ,
Denim Première Vision

După ediția desfășurată la Londra în decembrie, Denim Première Vision continuă cu noua formulă itinerantă, următorul eveniment fiind ținut pentru prima dată la Milano (la finalul lunii mai). Evenimentul (găzduit de Superstudio Più) este adresat specialiștilor din industria denimului și va avea 93 de expozanți – cu 27% mai mulți decât în mai 2018 – el desfășurându-se în zilele de 28 și 29 mai.

Denim Première Vision

Printre expozanți, majoritatea companiilor prezente sunt producători de denim (circa 44 de „țesătorii”), dar vor exista și 21 de „fabrici” de îmbrăcăminte, 14 producători de componente și accesorii, alături de 11 dezvoltatori de tehnologie și organizații de promovare și servicii, companiile prezente fiind originare din șaisprezece țări. Actuala ediție a Denim Première Vision are ca punct de reper colecțiile sezonului de toamnă/iarnă (2020-2021) și se va concentra pe inițiativele de sustenabilitate ale industriei. Evenimentul va prezenta „A20 W21 Laboratory”, o secțiune formată dintr-un forum dedicat denimului ecologic – produs de organizatorul evenimentului și care va avea un ciclu de trei ateliere. Acest tip nou de forum a fost generat de colaborarea dintre Denim Première Vision și „abordarea experimentală susținută de Kristian Guerra (co-Fondator cu Laura Guerra a brandului conceptual și a platformei creative Ice Surface Temperature)”. De asemenea, pentru a realiza acest forum, Kristian Guerra a colaborat cu studioul de creație FLMRS (Londra), noua secțiune fiind o modalitate prin care evenimentul dedicat denimului să promoveze cel mai potrivit tip de lanț de aprovizionare inteligent.

Denim Première Vision

Pe ordinea de zi a evenimentului (28 mai) se află trei conferințe și seminare despre perspectivele sezonului următor. A doua zi este dedicată dezbaterilor (fiind anunțate șase evenimente), tema centrală fiind centrată pe economia circulară a acestui produs. Printre subiectele discutate se numără „The partnerships transforming the value chain of fashion industry materials”, „Avant-garde design redefines the language of contemporary denim” și „Naturally sustainable dyes”. Prin concentrarea pe inițiativele ecologice durabile, Denim Première Vision adoptă o abordare promovată și de competitorul său – Kingpins. În martie anul trecut, odată cu edițiile desfășurate la New York și Amsterdam – au existat indicii prin care expozanții doreau să se angajeze în mod concret în ceea ce privește responsabilitatea socială corporativă (CSR), această politică fiind aplicată în primul rând de producătorii de țesături. În fine, mai trebuie menționat și faptul că în luna septembrie a anului trecut, Denim Première Vision a lansat o platforma B2B de e-commerce pentru expozanți și buy-eri, aceasta urmând să se extindă și pentru producătorii de țesături. Mai multe detalii aici (Denim).