Delvaux lansează platforma online pe 17 aprilie

By , in Tech on . Tagged width: , , , , , , , ,

Delvaux este una dintre companiile care au decis închiderea magazinelor din Europa și America de Nord, cauza fiind bine-cunoscuta pandemie de Covid-19. Totuși, începând de vineri – 17.04.2020 – cea mai veche marcă de lux din Belgia își va lansa propria platformă de comerț electronic. Remarcabil pentru o etichetă – care s-a bucurat de o creștere rapidă în ultima jumătate a deceniului – Delvaux a fost aproape inexistentă atunci când a fost vorba de business-ul online. Doar câteva campanii s-au desfășurat în Statele Unite, cu ajutorul retail-erului Barneys (încheiată odată cu dispariția acestuia).

Delvaux (colecție 2020)

O reticență digitală care se încheie pe 17 aprilie, atunci când Delvaux are programată lansarea online a unor modele noi de genți și miniaturi, mini genți dedicate orașelor unde eticheta de lux deține un flagship store. Mutarea în e-commerce marchează revenirea în funcția de director general a lui Marco Probst, el urmând în ultimul an cursurile de marketing online în cadrul “Columbia Business School”. “Când m-am întâlnit cu Delvaux în luna decembrie a anului trecut, după un an și jumătate de la plecarea mea din companie, aveam o atitudine arogantă cu privire la magazinele offline. Totuși, mi-am dat seama că-mi utilizez telefonul inteligent pentru cumpărarea diferitelor produse, astfel că am ajuns la concluzia că Delvaux are nevoie de deschidere către mediul online, nu atât pentru comerțul electronic, cât mai ales pentru digitalizare”, a explicat Marco Probst.

Delvaux

De asemenea, el consider că următoarea etapă o reprezintă “utilizarea din ce în ce mai mare a datelor”, împreună cu vizibilitatea și conștientizarea. Mai ales că, în opinia lui M. Probst, 80% din vânzările de astăzi sunt influențate d emediul online. “Înainte aveam o pagină de internet instituțională, dar nu aveam informații despre produse. Următorul pas este analizarea click-urilor și a clienților, precum și locul de unde provin”, a subliniat el. În prezent, Delvaux.com nu listează nici măcar prețuri; iar marca belgiană produce unele dintre cele mai scumpe genți din lume. Ca un amănunt important, sub Jean-Marc Loubier – fostul director general – creșterea Delvaux s-a bazat pe deschiderea de noi magazine în locații high-end, precum este cel din Manhattan (un spațiu cu vedere spre Central Park).

Delvaux – Colecție Briliant

Însă, astăzi, marca belgiană a închis toate magazinele deținute în Europa și Statele Unite (New York), începând cu 16 martie. O închidere care a dus la oportunitatea de a accelera noua direcție digitală. “Delvaux a fost lansat acum aproximativ 100 de ani, deci este o schimbare de paradigm. În acest sens, situația este una benefică pentru această tranziție”, argumenteaza Marco Probst. Chiar dacă, ca majoritatea companiilor angrenate în acest sector, anul 2020 va unul extrem de dificil. Anul trecut, Delvaux a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane euro, în timp ce renovarea unora dintre magazine a fost amânată – spațiile fiind, în mod tradițional, unele deosebit de elegante, cu mobilier local, design și piese de artă care fac parte din strategia etichetei de modă belgiene.

Delvaux.com