De’Longhi România, cifră de afaceri în creștere cu 30%

By , in Uncategorized on . Tagged width: , , , , , , ,

De’Longhi România, parte a Grupului De’Longhi – proprietar al mărcilor Kenwood, Braun și De’Longhi – a înregistrat o creștere semnificativă în cursul anului trecut, de aproximativ 30% față de 2017, atingând o cifră de afaceri de 1,22 miliarde de lei. Compania italiană operează una dintre cele mai mari fabrici din grup în Jucu (localitate aflată în apropiere de Cluj-Napoca), pe platforma de 65.000 mp pe care a preluat-o în februarie 2012.

De'Longhi România

De asemenea, Grupul De’Longhi a inaugurat anul trecut și un birou comercial în România, pentru a răspunde mai bine nevoilor pieței locale. La facilitatea din Jucu, compania produce espressoare complet automate (De’Longhi), mixere și blendere de mână (Braun), precum și espressoare cu capsule pentru una dintre companiile sale partenere. Conform dlui. Massimo Paronitti (Director Operațiuni pentru Europa), “Într-un an, producem peste 1,4 milioane de espressoare complet automate, 2,3 milioane de aparate electrocasnice mici pentru prepararea alimentelor, precum și 700.000 de espressoare cu capsule”. “Dacă ne uităm la categoriile espressoare complet automate și blendere de mână, 85% din vânzările noastre din 2018 sunt reprezentate de produse fabricate în unitatea din Jucu și suntem bucuroși să vedem că publicul din România are o apreciere deosebită pentru aparatele produse local”, adaugă Peter Ferluga (Director Comercial în cadrul De’Longhi România). Cea mai mare parte a producției locale este exportată în țări precum Marea Britanie, Franța, Germania, Australia etc. “Pe lângă faptul că aici avem una dintre cele mai mari fabrici din cadrul Grupului și cel mai mare număr de angajați din Europa, România are și un potențial ridicat de a deveni o piață foarte importantă pentru noi în ceea ce privește vânzările. Avem branduri de renume la nivel internațional, deoarece De’Longhi este producătorul nr. 1 de cafea din lume, Braun este numărul 1 la nivel mondial în blendere de mână, iar Kenwood este, de asemenea, lider la nivel european în aparate pentru prepararea mâncării. Prin urmare, obiectivul nostru este să ne creștem semnificativ cota de piață la nivel local, pe toate mărcile, și suntem foarte încrezători, pentru că avem unele dintre cele mai bune produse din fiecare categorie”, adaugă dl. Ferluga. De asemenea, compania a înregistrat o evoluție importantă în ceea ce privește numărul de angajați, echipa sa crescând cu peste 570 de persoane noi anul trecut, ajungând la un total de 2400 de angajați în 2018. ”În 2019, obiectivul nostru este consolidarea creșterii semnificative pe care am avut-o în ultimii 5 ani. În prezent avem o echipă frumoasă și avem încă poziții deschise pentru uzina noastră din Jucu”, completează Massimo Paronitti. Mai multe informații despre marca italiană sunt disponibile aici (DE’LONGHI).