Celine lansează prima linie de parfumerie

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , ,

Inspirat de dragostea pe care o poartă Parisului, Heidi Slimane a creat un jurnal personal pentru a surprinde toate emoțiile sale despre capitala Franței – idei ce au fost folosite pentru a dezvolta trei arome unisex. Iar fanii vor avea ocazie să achiziționeze aceste arome în noul magazin Celine din Rue Saint-Honoré 390, chiar lângă boutique-ul Christian Dior, vechiul alma mater al lui Heidi Slimane.

Celine Haute Parfumerie

Rezultatul este o gamă compusă din unsprezece parfumuri, nouă dintre ele fiind lansate comercial în cursul acestui weekend. O parte din ceea ce Slimane numește “tradiția Parfumierului Couturier”, fiecare alegere fiind concepută în mod deliberat pentru a estompa distincțiile dintre notele masculine și feminine. Cu denumiri ce variează de la Dans Paris, La Peau Nue și până la Reptile sau Nightclubbing, aromele vor avea initial o distribuție limitată – doar în cele trei boutique-uri Celine din Paris – plus magazinul dedicat de parfumerie și în flagship-ul situat pe Madison Avenue din New York. Până la jumătatea lunii noiembrie, esențele vor putea fi cumpărate din rețeaua de magazine Celine din Europa și Japonia, înainte ca ele să devină disponibile pe platforma de comerț electronic a mărcii la final de lună. O lansare pe care Heidi Slimane a numit-o “foarte exclusive, dar nu confidențială”. Parfumurile nu sunt licențiate, ci au fost lansate independent de Celine, cu sprijinul grupului de lux LVMH – companie care 100% din marcă. Fiecare parfum reflect multiple aspect ale relației sale cu Parisul, cele nouă esențe fiind împărțite în șase parfumuri de zi și trei de noapte. O gamă care începe cu Parade, ce amintește de modul cum Slimane a înbrăcat mulți dintre artiștii cool contemporani, continuând cu Cologne Française, ce aduce un sentiment “aristocratic” – odată cu notele de neroli, smochine sau mosc. La Peau Nue este inspirat de artistele de origine franceză din epoca Nouvelle Vague, precum Catherine Deneuve sau Jane Birkin. Totodată, Eau de California se referă la “exilul” său din Los Angeles și include un extract de lemn Palo Santo, cunoscut în lumea latino-americană ca păstrător al spiritelor rele. Despre Dans Paris, Slimane scria în jurnalul său despre “momentele trăite în tinerețe pe un Bateux Mouche, în timp ce plutea pe Sena, perioadă în care totul era posibil“. Pentru seară, Heidi Slimane a dezvoltat un trio denumit Reptile, Black Tie și Nightclubbing, ultimul fiind un indiciu al escapadelor pe care le avea în clubul de noapte Le Palace. Două arome suplimentare – Bois Dormant și Rimbaud – vor fi prezentate în cursul anului 2020. În ce privește aceste parfumuri, trebuie menționat și faptul că Heidi Slimane și-a prezentat pentru prima data conceptul de parfumerie pe 18 august (a.c.), mai multe fotografii și clipuri video alb-negru fiind postate pe contul de Instagram  a mărcii Celine, prezentarea lor fiind realizată într-un mod cât mai discret cu putință – în prezența a doar câțiva editori de modă. În fine, cele nouă esențe vor fi livrate în flacoane de 100 și 200 ml, prețurile situându-se între 190 și 280 Euro. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.