Celine lansează platformă de comerț electronic în Asia

By , in Trends on . Tagged width: , , , , , , , , ,
Celine

Celine, o marcă franceză de lux, și-a lansat pentru prima dată magazinul de comerț electronic pe piața asiatică. Site-ul etichetei de modă comercializează prin intermediul platformei întreaga gamă de produse de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, precum și articole din piele, încălțăminte, accesorii și colecții de articole colaborative.

Celine
Celine RTW Spring 2019

Prin intermediul site-ului, clienții asiatici vor putea verifica dacă produsele sunt în stoc – în cel mai apropiat magazin asiatic – totodată, ei putând lansa și pre-comenzi, în timp ce biroul de service este disponibil 24/ore pentru a sprijinii utilizatorii. Opțiunile din țările asiatice pentru platforma electronică se adresează în principal clienților din China, Hong Kong (regiune autonomă în China), Japonia, Macao (regiune autonomă în China), Singapore și regiunea Taiwan. Fiecare regiune dispune de propria adresă de e-mail – necesară pentru interogare și setările de limbă specifice locului. De asemenea, site-ul dispune de secțiunile Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu și Oceania, ultima regiunene având inclusă și opțiunea „Internațional”. Fondată în anul 1945, marca Celine este deținută de grupul LVMH din anul 1996 – sediul etichetei fiind la Paris – actualul Director de Creație fiind Heidi Slimane. Mai multe detalii despre platforma mărcii franceze sunt disponibile aici (CELINE).