Brandul britanic Peter Werth a fost relansat

By , in Reports on . Tagged width: , , , , , , , ,

Brandul de îmbrăcăminte masculine Peter Werth a fost relansat pentru sezonul Toamnă/Iarnă 2019 – marți 8 octombrie – cu un nou site, la doi ani după ce compania a decis închiderea magazinelor fizice (ulterior oprind și site-ul official al mărcii). Eticheta de modă, fondată la Londra în 1975, este deținută de JD Sports (companie care deține și Pretty Green) din anul 2011 și este operate de JD Focus International. Așadar, este o relansarei interesantă, având în vedere că este una dintre cele mai profitabile companii din domeniul vestimentar.

Peter Werth AW 2019

Cu ocazia relansării, marca propune o colecție de peste o sută optzeci de piese, cu prețuri cuprinse între 15 și 120 Lire Sterline. Îmbrăcămintea urmează să ofere clienților dimensiuni de la cele mai mici și până la 2XL, în timp ce încălțămintea este disponibilă cu măsuri între 7 și 11. Compania a apelat la agenția Digital SeventhElement din Londra, aceasta fiind responsabilă pentru proiectarea și direcționarea artistică a noului magazin web – peterwerth.co.uk – menționând că “designul clar și functional reflectă stilul practice al bărbatului Peter Werth”. Astfel, site-ul vine cu o secțiune editorial și un ghid cuprinzător de dimensiuni. Așa cum menționam anterior, marca britanică are o moștenire de patruzeci și patru de ani și a fost initial fondată ca etichetă de tricotaje, inspirația fiind regăsite în ținutele formale adoptate de clasa muncitoare din anii 1970. A adăugat șinute pentrue xterior, cămăși, blazere și jerseuri fine, alături de încălțăminte și accesorii – o mare dintre acestea fiind regăsite și în noua ofertă. asta înseamnă că vom regăsi ținute smart-casual, triocuri polo în nuanțe de toamnă, pulovere subțiri și jachete de weekend. Încălțămintea, cu prețuri începând de la 75 Lire Sterline, cuprinde pantofi Derby, pantofi de tip loafer și monk, ghete Chelsea și sandale. În fine, conform doamnei Jennie Bianco (Director de Marketing în cadrul JD Sports), “Suntem foarte încântați să reînviem acest brand de patrimoniu și să oferim lui Peter Werth o nouă viață. Este sinonim cu stilul classic britanic, iar această nouă evoluție le va oferi bărbaților o colecție capsulă care va forma direcția în garderobei lor”. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.