Amazon lansează ediții limitate cu ajutorul „influencerilor”

By , in Tech on . Tagged width: , , , , , , , ,
Amazon - The Drop

Amazon, gigantul implicat în comerțul electronic, a anunțat lansarea unui program de vânzare a colecțiilor de modă. Denumit „The Drop”, programul include colecții super-limitate, piesele vestimentare fiind proiectate de influenceri globali și comercializate la nivel internațional timp de numai treizeci de ore. Potrivit Amazon, piesele sunt realizate la cerere pentru a reduce cantitatea de deșeuri și, din cauza ofertei limitate de materiale, colecțiile sunt disponibile chiar și pentru mai puțin timp decât cel anunțat.

Amazon - The Drop

De asemenea, programul – care va anunța noi colecții „la fiecare câteva săptămâni” – va fi completat și de o selecție de elemente de bază numite „Staples by the Drop”, acestea fiind disponibile pentru cumpărare în orice moment și sunt proiectate pentru a fi asortate cu alte piese vestimentare pentru a crea un look complet. Primele colecții lansate prin proiectul „The Drop” vor veni de la creatorul californian Paola Alberdi (Blank Itinerary), precum și de la Sierra Furtado, Emi Suzuki, Leonie Hanne și londoneza Patricia Bright. Conform Amazon, mai multe informații despre colecțiile incluse în program vor fi disponibile prin intermediul contului dedicat al mărcii de pe Instagram. Totodată, consumatorii interesați de aceste colecții se vor putea înscrie la un serviciu de alertă (cu mesaje text), acesta urmând să-i notifice atunci când sunt lansate piesele vestimentare. Mai mult, pe site-ul Amazon, clienții sunt încurajați să nominalizeze un „influencer” pe care ar dori să-l vadă implicat în program, în timp ce „influencerii” însăși vor putea comunica cu platforma și pentru a-și arăta interesul de a participa la acest proiect. Odată cu lansarea „The Drop”, Amazon se implică în creșterea unei părți din cele două tendințe majore care fac în prezent valuri în industria modei, atingând atât puterea de vânzare a „influencer-ilor” – testată deja în acest moment – cât și adoptarea unui nou model de livrare a produselor noi, pionieratul fiind realizat pe acest segment de compania „streetwear” Supreme. Având în vedere hype-ul pe care îl poate crea astfel de parteneriate, nu este surprinzător faptul că alți comercianți cu amănuntul – menționând aici pe Nordstrom – și-au crescut colaborările cu diverși „influenceri”, marca americană lansând în colaborare cu Arielle Charnas brandul „Something Navy” (în toamna anului trecut). Mai multe informații sunt disponibile aici (AMAZON). Sursă – Amazon/Busines Insider/FashionNetwork.